در اتفاقی نادر رخ داد؛
مهدی فخیم زاده در حالی که مهمان پس از حدود پانزده دقیقه، مجری دعوت کرد تا یک میان برنامه پخش شود و در ادامه، گفت و گو لال اسکندری ادامه یابد و در نهایت صحبت های پایانی فخیم زاده مطرح شود. این اتفاق باعث شد تا فخیم زاده در استودیو بگوید: «اجازه بدید من مرخص شم... اجازه بدید من خداحافظی می‌کنم... اصلاً همچین قراری نداشتیم...»
کد خبر: ۵۱۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 03 November 2017
مهدی فخیم زاده در اتفاقی نادر در تاریخ تلویزیون ایران، در اعتراض به گفت و گوی تلویزیونی با یکی از بازیگران زن سینما و معطلی، گفت و گویش را در برنامه «سینما دو» شبکه دوم سیما در نیمه رها کرد و استودیو پخش برنامه را ترک کرد؛ واکنشی که از چنین بازیگر پیشکسوتی انتظار نمی‌رفت.

به گزارش «تابناک»؛ برنامه سینمایی «سینما دو» امشب با محوریت وضعیت تولید و همچنین دستمزد کلان بازیگران که تهیه کنندگان در بیانه‌ای اعلام کرده‌اند، تولید را دشوار کرده، روی آنتن رفت و مهدی فخیم زاده نویسنده، بازیگر و کارگردان مهمان این برنامه زنده «سینمادو» بود. او شرایط کنونی سینما را نشات گرفته از تزریق بودجه‌های نهادهای دولتی به حوزه تولید و مخلوط شدن با بودجه بخش خصوصی خواند و پرداخت‌های کاذب را به واسطه این وضعیت خواند.
 
فخیم زاده در بخشی از این گفت و گو بر روی همان مسئله‌ای دست گذاشت که «تابناک» در گزارشی به آن پرداخته بود و اشاره کرد که وقتی فیلم با این تعداد بنرهایی شهری با این قیمت‌ها اکران می‌شود، دنبال بوق و کرنا کردن برای پوشاندن یک چیز دیگری است. این کارگردان در واقع اشاره به سرمایه‌های مشکوکی کرد که به سینمای ایران تزریق می‌شود و سینمای ایران را مریض کرده است.
 
قهر مهدی فخیم‌زاده در برنامه زنده تلویزیونی
 
در این شرایط پیش از پخش یک میان برنامه از صحبت‌های لشکری قوچانی تهیه کننده سینما که مشکل را همان تزریق مانع دولتی اعلام کرده بود، لاله اسکندری عضو شورای مرکزی انجمن بازیگران خانه سینما به صورت تلفنی درباره بیانیه تهیه کنندگان گفت و گو کرد که این کفت و گو حدود 15 دقیقه به طول انجامید. در میانه این گفت وگو زبان بدن فخیم زاده نشان می‌داد که او از این وضعیت راضی نیست.
 
پس از حدود پانزده دقیقه، مجری دعوت کرد تا یک میان برنامه پخش شود و در ادامه، گفت و گو لال اسکندری ادامه یابد و در نهایت صحبت های پایانی فخیم زاده مطرح شود. این اتفاق باعث شد تا فخیم زاده در استودیو بگوید: «اجازه بدید من مرخص شم... اجازه بدید من خداحافظی می‌کنم... اصلاً همچین قراری نداشتیم...» و وقتی دوربین به استودیو بازگشت، فخیم زاده استودیو را ترک کرده بود و مجری از طرف خود و فخیم زاده از تماشاگران تلویزیون عذرخواهی کرد و اظهار امیدواری کرد هنرمندان صبر خود را بالا ببرند.

در ادامه این برنامه نیز بحث گروه هنر و تجربه با گفت‌وگو با امیرحسین علم الهدی مدیر اجرایی گروه هنر و تجربه مطرح شد و ارتباط تلفنی با محمد حسین فرحبخش تهیه کننده سینما و مخالف جدی این گروه شکل گرفت که این گفت و گو نیز به درگیری لفظی میان علم الهدی و فرح بخش منجر شد و بدین ترتیب در شرایطی که به دلایل عجیب اجازه آغاز برنامه «هفت» شبکه سه صادر نمی‌شود، برنامه سینما 2 برای یک شب یادآور روزهای پرحرارت و جنجالی هفت باشد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار