نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه قطار مراغه ـ ارومیه تا ۲ ماه آینده به اتمام میرسد و مردم ارومیه پس ۱۶ سال شاهد به صدا درآمدن صدای سوت قطار در این شهر خواهند بود.
کد خبر: ۵۲۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 07 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سید هادی بهادری عصر امروز در نهمین جلسه شورای اداری که در محل سالن شهید عطایی استانداری آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد اظهار داشت: در مورد مطالب آقای استاندار نیز خواهش می‌کنم از تمامی مسئولین که دست‌به‌دست هم دهیم و همگی با هم همکاری کنیم تا آذربایجان غربی را از وضعیت فعلی نجات داده و شاخص‌های توسعه استان را در زمینه‌های مختلف که اتفاقا در رتبه‌های پایینی نیز قرار داریم را بهبود بخشیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با ورود هیئت آلمانی به آذربایجان غربی بیان کرد: اقدام خوبی را آقای شهریاری شروع کردند و ورود هیئت آلمانی و جلساتی که در روزهای گذشته برگزار شد، نوید آن را داد که شاهد سرمایه‌گذاری‌های خوبی در آذربایجان غربی باشیم.

وی افزود: 6 درصد از کل معادن کشور در آذربایجان غربی مستقر هستند و در این حوزه باید کارهای زیادی انجام شود که در این ارتباط بحث ژئوفیزیک هوایی برای شناسایی معادن  در آذربایجان غربی شروع‌شده ولی این موضوع نیاز به پیگیری جدی‌تری دارد و اقدامات بیشتری باید در این حوزه انجام شود.

بهادری با بیان اینکه افتتاح پروژه قطار مراغه-ارومیه نباید تا دهه فجر به طول انجامد گفت: در طی یک الی دو ماه آینده قطار مراغه-ارومیه افتتاح می‌شود اما به نظر من افتتاح این پروژه را باید طوری تنظیم کرد کهشان آنکه پس 16 سال به بهره‌برداری می‌رسد حفظ و مثلاً در میلاد امام حسن عسگری (ع) افتتاح شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین 950 میلیون تومان اعتبار برای مطالعات قطار سریع‌السیر ارومیه به تبریز تخصیص یافته و باید در بودجه سال بعد نیز تلاش کنیم که برای این پروژه ردیف جداگانه‌ای ایجاد و برای آن اعتبار بیشتری جذب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار