فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: گوشی‌های قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محور میاندوآب-تبریز کشف شد.
کد خبر: ۵۲۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 08 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی:ناصر اصلانی امروز  در ارتباط با کشف گوشی‌های قاچاق در محور میاندوآب-تبریز، اظهار کرد: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری تندر که از سمت میاندوآب به تبریز در حرکت بود به احتمال حمل کالای قاچاق مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه خودرو پس از توقیف مورد بازرسی قرار گرفت، اضافه کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد ۹۲ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق با مارک‌های آیفون پلاس، سامسونگ و ... کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به ارزش ریالی گوشی‌های مکشوفه، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی در ارتباط با تعداد خودروهای توقیف شده مرتبط با این کشف، تصریح کرد: در این راستا یک دستگاه سواری توقیف شده و دو نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

اصلانی با بیان اینکه قاچاق ضربه بزرگی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می‌آید و این امر در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است.

وی با اشاره به کشف مواد مخدر صنعتی در سردشت، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در سردشت رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود:  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی محل فعالیت این افراد را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای مربوطه در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری آنان شدند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات ۲۴۹ کیلوگرم پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف شد، عنوان کرد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و جهت تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار