مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: زکات جمع‌آوری شده در آذربایجان غربی در شش‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش‌یافته است.
کد خبر: ۵۲۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 11 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی بابیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال زکات جمع‌آوری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش‌یافته است، گفت: زکات جمع‌آوری شده در آذربایجان غربی در شش‌ماهه نخست سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود که این رقم امسال به ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افزایش‌یافته است.

سهندی با اشاره به برنامه‌ریزی به‌موقع از سوی دبیرخانه شورای زکات آذربایجان غربی و تلاش اولیای امور این فریضه الهی، بیان کرد: کمیته‌های امداد شهرستان‌های بوکان، مهاباد و میاندوآب به ترتیب با جمع‌آوری سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، دومیلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست امسال رتبه‌های نخست تا سه استانی را در این زمینه به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه به تبیین شیوه‌های نوین و تأثیر بالای  تبلیغات چهره به چهره در روستاها پرداخت و گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود  زکات جمع‌آوری شده این استان از ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال گذشته به ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی با بیان این‌که تاکنون در ۷۰۰ روستا شورای زکات روستایی تشکیل‌شده است، گفت: این رقم در آینده به هزار روستا افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار