معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در سه ماهه دوم سال، معادن و صنایع معدنی آذربایجان‌غربی نسبت به اخذ ایران کد و شناسه کسب و کار اقدام کرده‌اند.
کد خبر: ۵۲۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 11 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حمید سرتیپی امروز ، با اشاره به اقدامات سه ماهه دوم سال در معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در این مدت ضمن ارائه برنامه صادراتی محصولات معدنی و شناسایی شرکت‌ها و کشورهای هدف، مزیت‌های سرمایه‌گذاری و پروژه‌های رونق تولید و اشتغال در بخش معدن یعنی بهره‌برداری از طرح‌های معدنی انجام شد.

وی از برنامه‌ریزی طرح پایش و احیای معادن غیرفعال و نیمه فعال استان خبر داد و افزود: در این رابطه 40 معدن غیرفعال در سه ماهه دوم سال پایش و احیاء شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به ظرفیت‌یابی ذخایر فلزی در شمال و جنوب استان تصریح کرد: در این زمینه نیز تداوم ظرفیت‌یابی در جنوب استان توسط شرکت ایمیدرو که برابر آخرین گزارش ارائه شده در مرحله نمونه‌برداری و تحلیل داده‌ و همچنین تهیه نقشه‌های زمین‌شناسی بزرگ مقیاس است، انجام شد.

وی بیان کرد: در این مدت معادن و صنایع معدنی نسبت به اخذ ایران کد و شناسه کسب و کار اقدام کرده به طوری که در سامانه کاداستر تعداد 413 مورد ثبت محدوده شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار