رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی گفت:تعداد دانشجویان در سال جاری تحصیلی نسبت به سال گذشته نزدیک به 2 برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۲۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ 12 November 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،میرحسن رسولی صدقیانی روز یکشنبه طی نشستی با اصحاب رسانه، بهبود کیفیت آموزشی و اشتغال زایی برای فارغ التحصیلان این دانشگاه را از عوامل مهم افزایش 2 برابری در جذب دانشجو دانست و اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی در آستانه تحول در بحث کارآموزی با محوریت ماموریت گرایی است.
 وی با بیان اینکه 25 مرکز علمی و کاربردی در استان فعالیت دارد، ادامه داد: در سال تحصیلی جاری  در 23 واحد دانشجو پذیرش شده است که ازاین تعداد148  رشته مربوط به کاردانی و 87 رشته مربوط به کارشناسی است.
 رسولی صدقیانی دانش بنیان نمودن اقتصاد بومی و تربیت کارآفرین را از اولویت های اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان عنوان کرد و افزود: 60 درصد از دانشجویان در این دانشگاه شاغل هستند.
وي افزود: دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی سال 1374 شمسی تاسیس شده و هم اکنون دارای بیش از یکهزار و 200 مدرس دانشگاهی است.
 وی با تاکید بر افزایش آموزش های مهارتی، اظهار کرد: 60 درصد آموزش های دانشگاه علمی کاربردی مهارتی است.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی از تعداد تشکل های دانشجویی این دانشگاه ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: کانون های علمی فعالی داریم؛ تشکل سیاسی نیز در این دانشگاه وجود ندارد.
انتهاي پيام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار