فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش گفت: بازدارندگی دشمن در اثر اتحاد نیروهای مسلح و در راس آن فرماندهی معظم کل قوا حاصل شده است.
کد خبر: ۵۲۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 12 November 2017

به گزارش تابناک  ارومیه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه شهداء آذربایجان غربی؛ امیرعلی حاجیلو صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی نیروهای مسلح را در صف اول خدمت‌گذاران صادق به این نظام الهی عنوان کرد و اظهار داشت: خداوند قادر و رحمان را شاکریم به خاطر نعمت نبوت، امامت، رسالت، ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در اثر خون شهدا مجاهدت، ایثار و جانبازی ملت ایران حاصل شده است.

وی با واکاوی مختصری از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: با توجه به اینکه ظهور و بروز انقلاب اسلامی در منطقه زنگ خطری برای نظام سلطه و استعمارگران و استثمارگران محسوب می‌شد آمریکا و ایادی مربوطه با آنها با داشتن قدرت اقتصادی و نظامی نمی‌توانستند نظام جمهوری اسلامی ایران که در برابر زیاده خواهی آنها ایستاده بود تحمل کنند.

وی گفت: مولفه‌هایی که مختص و نشان افتخاری برای نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران است و در اختیار هیچ ارتشی در دنیا قرار ندارد بحث ولایت مداری می‌باشد که دشمن از این موضوع غافل است.

فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش ولایت پذیری را اوج، کانون تجلی و تبلور وحدت و هماهنگی و انسجام و وحدت رویه بین نیروهای مسلح کشورمان عنوان و خاطرنشان کرد: دشمن از این مسله غافل است و وحشت دشمن از اتحاد و انسجامی است که در بین نیروهای مسلح و نیروهای مسلح با مردم و ارتباطی که بین دانشگاه‌های علمی و دینی و نظامی می‌باشد.

وی به تهدیداتی که امروز در فراسوی مرزهای کشورمان است اشاره کرد و افزود: بازدارندگی دشمن در اثر اتحاد نیروهای مسلح و در راس آن فرماندهی معظم کل قوا حاصل شده است.

حاجیلو وجود سپاهیان این سبزپوشان مدافع حریم امامت و ولایت، قران و اسلام را نیز به عنوان یک قدرتی ایستاده در برابر دشمن دانست که از آن وحشت دارند و گفت: دشمن مطمئن باشد که هیچگاه به هدف خود که ایجاد تفرقه و اختلاف بین امت و ملت اسلامی و مسولین نظام است نخواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار