یادواره شهدای دانشجویی شهرستان سلماس در راستای کنگره 12هزار شهید استان آذربایجان غربی در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰ 14 November 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی در این مراسم آرمان‌های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری را هدف و راهبرد این یادواره دانست و با اشاره به سیاست‌های یادواره گفت: الگودهی به نسل جوان با بهره‌گیری از سیره شهدای دانشجو، بسترسازی برای مشارکت و حضور همه تشکل‌های دانشجویی و همه سلیقه‌های فکری و سیاسی از سیاست‌های برگزاری یادواره است.
وی ادامه داد: حقیقتا در برسی تمامی انقلاب‌ها و تغییراتی که در نظام سیاسی کشورهای مختلف منطقه در عصر معاصر اتفاق افتاده، نبوغ سیاسی و دینی و اعتماد و باور مطلق حضرت امام (ره) بر قدرت و پشتوانه مردم، رهنمود ایشان در تشکیل بسیج مردمی ستودنی و بی‌نظیر است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا افزود: شهدا با خون و جان خود بستر را برای ایجاد امنیت فراهم کردند تا ما در سایه این امنیت به درجات والای علمی و عرصه‌های دیگر دست پیدا کنیم. شهدا با خون خود رسالتشان را به خوبی انجام دادند و آن رسالت انتخاب مرگ سرخ بود تا مرگ و زندگی ذلت بار را از چهره این کشور بزدایند.
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛ درپایان این مراسم از خانواده های معزز شهدای دانشجویی تجلیل بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار