نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: پرداخت حقوق معوقه کارکنان شهرداری اعم از کارکنان و کارگران، درآمدزایی پایدار برای شهرداری و رسیدگی به وضعیت ورودی های شهر و زیباسازی آن باید در اولویت کارهای شهردار جدید قرار گیرد.
کد خبر: ۵۲۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 16 November 2017

به گزارش تابناک ارومیه احد غفاری  با تاکید بر حمایت از شهردار منتخب شهر میاندوآب، اظهار کرد : برای عمران، آبادانی و خدمت صادقانه همراه با عدالت برای همشهریان میاندوآبی، از شهردار منتخب حمایت می شود.

وی گفت: رسول ملکی، شهردار جدید میاندوآب، گزینه منتخب همه اعضای شورا بوده و امید است با همدلی و اتحاد در کنار یکدیگر به شهر و مردم خدمت کنیم.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: ملکی از سابقه شهرداری و مدیریتی و علمی مطلوبی برخوردار بوده و امید است که با همراهی شورای شهر و کارکنان شهرداری برای شهر و مردم شهرمان مفید واقع شوند.

وی تصریح کرد: بی شک همه اعضای شورای اسلامی شهر میاندوآب از شهردار جدید حمایت کرده تا بتواند برنامه هایش را اجرایی و قدم های مثبتی برای شهر بردارد.

غفاری به مهم ترین مواردی که باید در اولویت شهردار جدید باشد هم اشاره کرد و گفت: پرداخت حقوق معوقه کارکنان شهرداری اعم از کارکنان و کارگران، درآمدزایی پایدار برای شهرداری و رسیدگی به وضعیت ورودی های شهر و زیباسازی آن باید در اولویت کارهای ملکی قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار