مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: کتاب شهدای روحانیت آذربایجان غربی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۵۲۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶ 16 November 2017

به گزارش تابناک ارومیه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم نجف قلی‌زاده‌سرایی ظهر امروز در مراسم یادواره 87 تن شهید روحانی و طلبه آذربایجان غربی که در محل حوزه علمیه امام خامنه‌ای برگزار شد اظهار داشت: جلساتی که تاکنون حول کنگره ملی 12000 سهید آذربایجان غربی برگزار شده ‌بسیار ارزشمند بوده است.

وی با اظهار امیدواری به سبب برگزاری کنگره ملی 12000 شهید آذربایجان غربی افزود: هشت شورا و چهار مجمع استانی برای یادواره کنگره 12 هزار شهید تشکیل شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای این کنگره ملی گفت: کتاب شهدای روحانیت نیز به جدیت پیگیری می‌شود که شامل مصاحبه با رزمندگان روحانی در زمان جنگ است که با عنایت خداوند متعال از آن کتاب رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به فضای معنوی حوزه‌ها و مدارس علمیه یادآور شد: در حوزه‌های علمیه بحث شهدا و شهادت به جدیت باید حضور داشته باشد و اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و در تمامی حوزه‌های علمیه خواهران و برادران یادواره و اقدامات شهدایی آغاز شده است.

‌نجف‌قلی‌زاده سرایی بیان کرد: تمامی برنامه‌هایی که در حوزه‌ها انجام می‌شود بسیار جای قدردانی دارد و تمامی کارها با تعامل و صمیمیت بسیاری پیش می‌رود و نمایشگاه و حجره‌ای که برای یادآوری شهدا ایجاد شده بود بسیار فضای معنوی را ایجاد کرده بود.

وی تأکید کرد: شهدا چراغ راه برای مردم ایران اسلامی و دیگر کشورها و مردمان آزاده‌ای هستند که در جای‌جای دنیا زندگی می‌کنند و تبعیت از راه این افراد بزرگوار می‌تواند انسان را هم در زندگی اخروی و هم در زندگی دنیوی متنعم کند و از کشیده شدن فرد و جامعه به بیراهه جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار