فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: سپاه آذربایجان غربی برای امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده مستقر شد.
کد خبر: ۵۲۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹ 16 November 2017

به گزارش تابناک ارومیه سردار عابدین خرم  ضمن عرض تسلیت به مصیبت‌زدگان زلزله اخیر در شهرهای غرب کشور اظهار داشت: تعداد 22 دستگاه از ماشین‌آلات سنگین سپاه شهدا آذربایجان غربی به‌منظور پخش و توزیع اقلام ضروری و موردنیاز مناطق زلزله‌زده از جمله چادرهای اسکان، پتو، مواد غذایی و دارویی در منطقه مستقر شده و به این ترتیب سبب تسهیل در عملیات امدادرسانی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مناطق روستایی با تخریب بالای 50 درصد در اولویت امدادرسانی قرار دارند افزود: اکیپ‌هایی از بهداری سپاه شهدا آذربایجان غربی در نقاط مختلف از مناطق زلزله‌زده حضور داشته و به درمان سرپایی مجروحین می‌پردازند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از حضور خود در شهر روانسر شهرستان ثلاث باباجانی کرمانشاه خبر داد و گفت: اکیپی برای سازماندهی نیروهای اعزام‌شده از آذربایجان غربی و مدیریت توزیع اقلام ارسالی از استان در این منطقه مستقر شده است.

وی عنوان کرد: همچنین اکیپی 50 نفره از نیروهای اردوهای جهادی در شهر کِرند غرب شهرستان دالاهو کرمانشاه مستقر و مشغول ایجاد و استقرار سرویس‌های بهداشتی و حمام صحرایی برای زلزله‌زدگان هستند تا وضعیت بهداشتی مردم در این مناطق با مشکلی روبرو نشود.

خرم خاطرنشان کرد: بر اساس توافقی که با قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران صورت گرفته مقرر شده تا امکانات و اقلام ارسالی پس تفکیک از طریق هوایی به عمق مناطق آسیب‌دیده که تردد در آنها با مشکلاتی مواجه شده ارسال شود.

وی با اشاره به آمادگی کامل سپاه شهدا آذربایجان غربی برای همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ساخت مسکن در مناطق زلزله‌زده تصریح کرد: در حال حاضر امدادرسانی با تمام قوا در منطقه انجام می‌گیرد و به‌محض اتمام مرحله آواربرداری نسبت به ساخت‌وساز مناطق آسیب‌دیده اقدام می‌شود که سپاه در این راستا از هر نوع همکاری با بنیاد مسکن دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار