رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر بوکان گفت: کمیسیون بانوان شورای شهر بوکان به را تسهیل و سرعت دهی به جلب مشارکت‌های مردمی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور در کرمانشاه کرد.
کد خبر: ۵۲۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳ 16 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی لیلا احمدی اقدم صبح امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های جمع‌آوری و دریافت کمک برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه ضمن تسلیت به مصیبت زده‌گان این حادثه دلخراش اظهار داشت: اقدامات مناسب و درخوری توسط مردم شهرستان بوکان با همکاری نهادهای دولتی و مردمی صورت گرفته و کمک‌های قابل‌توجهی نیز به زلزله زدگان شده است.

احمدی اقدم افزود: مردم نوع‌دوست بوکان نشان دادند که علی‌رغم مشکلات اقتصادی حس انسان‌دوستی هنوز در بوکان زنده است و مردم به‌صورت خودجوش از هر نقطه‌ای از این شهرستان کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری و شهر بوکان نیز عنوان کرد: در اثر ناکارآمدی‌های گذشته اکنون به مجریان قانون کمتر اعتماد می‌شود و همین امر در پرداخت عوارضات شهرداری هم تأثیر گذاشته که باید اعتماد مردم را با کار کردن جلب و در عمل ثابت کرد چراکه اگر شهروندان بدانند و مطمئن شوند عوارضاتی را که پرداخت می‌کنند برای ساخت و زیباسازی شهر هزینه می‌شود به‌طور قطع نسبت به پرداخت آن اقدام می‌کنند.

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر بوکان گفت: دست به هر قسمتی از شهر بزنیم زخمی است اما با گذر زمان می‌توان آن را التیام بخشید.

این عضو شورای شهر بوکان در ارتباط با برنامه‌های در دست اقدام کمیسیون بانوان شورای شهر بوکان تصریح کرد: برگزاری بزرگداشت بانوان شاخص در زمینه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی، نشست‌های بررسی کتاب و کتاب‌خوانی و توسعه بخش زنان و زایمان بیمارستان بوکان از اقدامات در دست اجرای کمیسیون بانوان شورای شهر است.

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر بوکان گفت: توسعه بخش زنان و زایمان بیمارستان بوکان از جمله اقدامات در دست اجرای کمیسیون بانوان شورای شهر است که سبب تقویت این مهم در شهرستان می‌شود.

احمدی اقدم اظهار داشت: در راستای هم‌افزایی و توسعه فعالیت‌های شورای شهر در امور بانوان  از صاحب‌نظران و کارشناسان این عرصه در شهرستان دعوت می‌کنیم تا ما را برای گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌های حوزه زنان یاری کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار