رئیس شورای شهر بوکان گفت: با توجه به این که بوکان در مسیر تردد و ارتباط چند استان کشور قرار آرد ایجاد طرح‌های گردشگری برای جذب و ماندگاری مسافر امری ضروری است و در این راستا ایجاد بازارچه‌های محلی در دست اقدام است.
کد خبر: ۵۲۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰ 16 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی وجد قزلچی ، اظهار داشت: دو بحث اساسی که در شهرداری مطرح است طرح جامع و طرح تفصیلی است که طرح جامع با مقیاس یک هزارم در سال 91 تهیه شده و طرح جامع تفصیلی هم با همکاری شهرسازی در حال انجام است.

رئیس شورای شهر بوکان با اشاره به لزوم جذب گردشگر و ایجاد طرح‌های گردشگری گفت: شهر بوکان در محور اصلی و کریدور اقتصادی چند استان قرار دارد اما میزان ماندگاری مسافر در بوکان کم است و یکی از راه‌های جذب گردشگر و ماندگاری مسافر ایجاد بازارچه‌های محلی است که در برنامه شورا و شهرداری وجود دارد که بازارچه‌های محلی را ایجاد کنیم که ضمن این که ایجاد کسب و کار می‌کند سبب ایجاد جاذبه‌های گردشگری است.

طرح جامع پسماند بوکان منتظر ارزیابی زیست محیطی است

وجد قزلچی با اشاره به طرح جامع پسماند شهری بوکان افزود: شهرداری توانسته طرح مدیریت جامع پسماند را در پژوهشگاه زیستی استان به ثبت برساند و در حال انجام ارزیابی زیست محیطی است که در صورت جواب مثبت وارد فاز اجرایی می‌شود و مکان جدیدی که برای آن در نظر گرفته شده 90 هکتار است و در آن مشکلاتی مانند شیرابه که منشأ بیماری است حل می‌شود.

وی گفت: تجهیز پارک‌ها به اسباب بازی‌های جمعی و رایگان و نیز وسایل ورزشی استاندارد از برنامه شورا و شهرداری است و نیز ایجاد فضای ورزشی روباز در حد مقدورات و توان باید باشد و نباید از روی احساسات به مردم قول داد و در وقع مدیریت منابع و مصارف در رأس تمامی برنامه‌ها است و باید در حد توان قول داد و بلند پروازی کرد.

رئیس شورای شهر بوکان با اشاره به تلاش برای حل معضلات آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: مطالعه آسیب‌های اجتماعی با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و بهزیستی در حال انجام است و چندین جلسه در در راستای حل معضلات برگزار شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار