مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از کمک 30 میلیارد ریالی مردم این استان به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲ 19 November 2017

به گزارش تابناک ارومیه، عزیز سهندی عصر امروز در جلسه‌ هماهنگی ارسال کمک‌های مردمی به کرمانشاه که در ارومیه تشکیل شد، اظهار داشت: مردم مناطق مختلف استان تا این لحظه کمک خوبی داشته‌اند به طوری که تاکنون بیش از 30 میلیارد ریال به زلزله‌زدگان کرمانشاه به صورت نقدی و غیرنقدی مساعدت شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه تاکنون 180 کامیون حامل نیازهای اساسی زلزله‌زدگان مانند نان، کنسرو، خرما، پتو، بخاری نفتی و  سایر انواع لوازم گرمایشی توسط کمیته امداد آذربایجان غربی به مناطق حادثه‌دیده کرمانشاه  ارسال شده است، ادامه داد: از فردای شب زلزله جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان کرمانشاهی در این استان آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم از همه طبقه‌های اجتماعی و با هر وضع معیشتی برای مساعدت در این زمینه وارد عمل شده‌اند، یادآوری کرد: ندای رهبر معظم انقلاب و توصیه ایشان باعث شد که آحاد مردم بیش از پیش به این مبحث ورود پیدا کنند و با همه ظرفیت خود به کمک کردن اعم از مادی و غیرمادی اقدام کنند.

سهندی ضمن ابراز خشنودی از اینکه استقبال مردم تاکنون قابل توجه بوده است، اضافه کرد: هر روز به طور متوسط 30 کامیون توسط این نهاد به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شود به طوری که تاکنون 180 کامیون حامل کمک‌ها و هدایای اقشار مختلف مردم به منطقه زلزله‌زده اعزام شده است که امید است اقلام اهدایی تا اندازه‌ای از درد و رنج مردم این استان بکاهد.

مدیرکمیته امداد استان با بیان اینکه از نخستین لحظه‌های وقوع زلزله 700 امدادگر در آذربایجان غربی به صورت آماده‌باش  درآمده‌اند، اضافه کرد: همچنین این امدادگران با مستقر شدن در 95 پایگاه ثابت پذیرای کمک‌ها و هدایای مردم مناطق مختلف استان به هموطنان زلزله‌زده می‌باشند.

وی شماره حساب 0154385438000نزدبانک ملی و سیستم پرداخت آنی با شماره‌گیری #99*کد شهرستان*8877* را برای واریز کمک‌های نقدی اعلام کرد و افزود: افرادی که برای کمک نقدی مایل هستند می‌توانند از این طریق اقدام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار