فرماندار تکاب با بیان اینکه این شهرستان در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه از شهرهای پیشگام است، گفت: تاکنون بیش از 25 میلیارد ریال اقلام کمک‌های مردمی تکاب در قالب 100 محموله خودروی سبک و سنگین به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.
کد خبر: ۵۲۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹ 20 November 2017

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان غربی ایرج ثقفی با بیان این مطلب گفت: حجم کمک‌های مردمی تکاب به زلزله‌زدگان کرمانشاه 350 تن است که شامل اقلام ضروری از جمله مواد خوراکی، بهداشتی، لوازم گرمایشی و البسه گرم، نایلون، چادر امدادی، آب معدنی و مواد شوینده است.

فرماندار تکاب بیان کرد: 250 تخته فرش، 300 دستگاه چادر امدادی، 800 کیلوگرم نایلون، پنج هزار تخته پتو، 2 تن برنج، سه تن روغن، دو تن سیب، یک تن خرما، 500 کیلوگرم حبوبات، یک هزار قوطی انواع کنسرو و هفت تن نان از مهم‌ترین اقلام ارسال شده توسط جمعیت هلال احمر و گروه‌های خودجوش مردمی از تکاب به مناطق زلزله‌زده است.

وی ادامه داد: به منظور تامین نیازهای اساسی خانواده‌های آسیب دیده از زلزله کرمانشاه بیش از 2 هزار قوطی شیرخشک، 300 بسته پوشاک بچه و 300 کارتن مواد شوینده از تکاب به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار