نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مرهمی بر دل مصیبت‌دیدگان بود.
کد خبر: ۵۲۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹ 24 November 2017

به گزارش تابناک ارومیه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌ها در راستای معرفی شهدای استان است که امیدواریم این حرکت عطر و بوی معنویت و شهادت را در جامعه ما جاری کند.

وی افزود: مسئله شهدا موضوعی بسیار حساس است که باید در همه حال به یاد آنان باشیم و از هر فرصتی استفاده کنیم تا آنان را به یاد بیاوریم و اگر این روحیه در جامعه ما تا ابد باشد امکان شکست در ما وجود ندارد و برگزاری برنامه‌هایی برای معرفی شهدا سبب یادآوری آنان و در نهایت ایجاد روحیه مقاومت و ادامه راه آنان می‌شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه بیان کرد: این موضوع بسیار برایمان غم‌انگیز است و موضوعی که قابل توجه است احساس وظیفه ملت ایران از هر قشری است که با کمک‌های مادی و معنوی خود در راستای کمک به هم‌وطنان خود گام برداشتند و اهمیت مسئله را می‌توان در این موضوع مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور مسئولان کشوری به‌ویژه مقام معظم رهبری بین مصیبت‌دیدگان بسیار جای قدردانی دارد که با حضور خود مرهمی بر دل زلزله‌زدگان بود.

مدرس دانشگاه ارومیه تصریح کرد: در این میان عده‌ای فرصت طلب هستند که منتظرند از هر صحنه‌ای سوء‌استفاده کنند و در کار دولت و مردم موش می‌دوانند و می‌خواهند در میان مردم با حکومت و دولت بی‌اعتمادی ایجاد کنند و از کارهای خیرخواهانه جلوگیری کنند.

به گزارش تسنیم، حلقه‌های صالحین بسیجیان ارومیه ظهر امروز پیش از آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر به سبب گرامیداشت هفته بسیج گردهم آمده و در مورد مسائل مهم روز کشور و جهان به گفت‌وگو با یکدیگر می‌پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار