پنجمین مرحله از دومین دوره لیگ استانی وزنه‌برداری آذربایجان غربی در حالی به میزبانی شهرستان میاندوآب برگزار می‌شود که در سالهای اخیر ثبات مدیریتی وزنه‌برداری آذربایجان غربی را متحول کرد و اهالی این رشته ورزشی امیدوار به تداوم این پیروزی‌ها هستند.
کد خبر: ۵۳۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 01 December 2017

به گزارش تابناك آذربایجان غربی، پنجمین و آخرین مرحله از دومین دوره لیگ استانی وزنه‌برداری آذربایجان غربی دهم آذرماه به میزبانی شهرستان میاندوآب برگزار می‌شود.

بیس از یک صد و ۴۰ وزنه‌بردار به صورت رسمی از شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، تکاب، مهاباد، سلماس، شوط و خوی در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.


وزن کشی مسابقات از ساعت 8 صبح شروع شده و مسابقات از ساعت 10 صبح آغاز شده‌است.


در وزن 56 کیلوگرم مبین قلیزاده از ارومیه، علی عالی پور و علی رحیمی از شوط، هدایت خالدی از مهاباد، بهزاد عنایتی و میثم سلیمی از تکاب، امید مروی از میاندوآب، مهدی عیسی زاده از سلماس و مانی عنایتی از خوی به روی تخته می‌روند.


علی عبدالعلی‌زاده از شوط، علیرضا صادقی و افشین عباسپور از تکاب و پوریا نوجوان از میاندوآب در وزنه 62 کیلوگرم وزنه می‌زنند.


عابد میرزایی از ارومیه، امیررضا رشیدی از شوط، ابراهیم بهروان از مهاباد و شاهرخ عقیلی خواه از میاندوآب در وزنه 69 کیلوگرم به روی تخته می‌روند.


در وزن 77 کیلوگرم فرهنگ افشین و احمد احمدنژاد از مهاباد و پیمان شاهی از تکاب به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.


حسین معصوم لو از ارومیه، حامد رضازاده از شوط، محمد بدوی و خوشنام ابراهیمیان از مهاباد، سینا زارعی از تکاب و حمیدرضا خدابنده‌لو و محمدرضا هادی از میاندوآب در دسته 85 کیلوگرم به روی تخته می‌روند.


در دسته 94 کیلوگرم نیز محمد ارسلانی و امیرحسین جوانشیر از ارومیه، جاوید قهرمان زاده از شوط٬ علیرضا خوبران و دانا نام نیک از مهاباد به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.


در دسته 105 کیلوگرم شهاب شبروی از ارومیه، علیرضا عبدالعلی‌زاده از شوط، پویا افشارلو و امید اسدالهی از میاندوآب و محمد اسدالهی از خوی به روی تخته می‌روند.


مبین مرندی و عرفان رجایی از ارومیه، مظفر قسمی از میاندوآب، محمد مرادی از تکاب، مازیار ستارتبار و مهدی کریمی از خوی و سبحان غلامزاده و امیرحسین آقار از سلماس در وزن +105 به رقابت با همدگیر می‌پردازند.


در راستای برگزاری پنجمین مرحله دور دوم مسابقات لیگ استانی وزنه برداری آذربایجان غربی کنگره پیش از بازی به رسم دیگر مسابقات در شهرستان میاندوآب برگزار شد.


خواستار ادامه مدیریت مرادزاده در هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی هستیم


داور بین‌المللی وزنه‌برداری در این جلسه با اشاره به نظر مرادزاده برای نامزدی پذیرش مدیریت هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی به فرد دیگر اظهار داشت: وزنه‌برداری آذربایجان غربی تازه جان می‌گیرد و از آقای مرادزاده درخواست می‌کنیم تا در سمت خود باقی بماند و اگر وی برود وزنه‌برداری آذربایجان غربی به سال 64 بازخواهد گشت.


خیرالله نارنجی افزود: من که تمام عمر خود را در وزنه‌برداری صرف کرده‌ام هم نمی‌توانم همانند مرادزاده مدیریت داشته باشم و خروج مرادزاده از مدیریت سبب ضرر دیدن وزنه‌برداری آذربایجان غربی می‌شود.


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار