فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: در یک ماه گذشته تعداد شش میلیون و 350 هزار نخ سیگار قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی کشف شد.
کد خبر: ۵۳۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹ 02 December 2017

به گزارش تایناک ارومیه عزت‌الله رشیدیان  بی‌شک نظارت و کنترل مداوم مرزبانان در نوار مرزی و حضور دائمی آنها در حراست و کیان کشور از مهمترین عوامل مصونیت مرزبانان استان بوده است.

وی تصریح کرد: بی شک با برطرف کردن موانع، ضمن فراهم کردن زمینه ایجاد و دستیابی به امنیت پایدار، دست قاچاقچیان و اخلالگران از دخالت در امنیت مرزهای استان کوتاه می شود.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مرزبانان استان در یک ماه گذشته 150 عملیات مختلف مرزی را انجام دادند افزود: در این رابطه 125 قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به استفاده از تجهیزات مناسب مرزی با بهره‌گیری از توان رزمی و عملیاتی بالا در استان بیان کرد: در یک ماه گذشته 6 میلیون و 351 هزار نخ سیگار قاچاق، چهار هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و دو هزار ثوب البسه کشف و ضبط شد.

رشیدیان افزود: علاوه بر آن 284 کیلو نقره، بیش از یک کیلو طلا و 742 عدد دارو کشف و 450 راس دواب و نیز 25 هزار و 75 دستگاه خودرو توقیف شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار