فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آذربایجان غربی در پیروزی انقلاب نقش محوری داشته است.
کد خبر: ۵۳۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳ 03 December 2017

به گزارش تابناک ارومیه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری صبح امروز در آئین اختتامیه کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی که در حسینیه عاشقان ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان غربی در پیروزی انقلاب نقش محوری داشته است.

وی با بیان اینکه قدر و منزلت شهدا و کار بزرگ آنان در ابتدای انقلاب و امروزه را می‌دانیم، اضافه کرد: ایران پس از گذشت سال‌ها باز هم مورد طمع دشمنان قرار دارد؛ تجربه مقاومت در برابر توطئه دشمنان به مردم کشورهای مختلف منتقل شد و امروزه آنان با وجود تحمل شرایط سخت روی پای خود ایستادند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کردستان ایران هم در زمان پیروزی انقلاب شرایطی مشابه کشورهای اسلامی عراق و سوریه داشت ولی با جانفشانی همه اقوام ایرانی اعم از کرد و ترک امنیت در زمان کوتاهی به استان برگشت.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: شاخصه استان  آذربایجان غربی این است که در زمان ابتدای پیروزی انقلاب که ضدانقلاب در این نقطه حضور داشتند مردم این استان پشتیبانی جانانه‌ای از انقلاب داشتند و وجود شهدای بزرگ از این استان نشان از همان صلابت و بزرگی است‌.

وی اضافه کرد: درس مقاومتی که توسط مردم این استان به نقاط دیگر کشور و سایر کشورها منتقل شد باعث پیروزی و توفیقات آنها گردید؛ روحیه سلحشوری و جهادی سبب ایجاد مقاومت در برابر دشمنان می‌شود و ایمان، معنویت و انقلابی‌گری ویژگی‌های برجسته مردم ایران است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وحدت در میان مذاهب و اقوام یک عامل موفقیت و رمز پیروزی در بین مردم استان و کشور است، قدر این مولفه‌های اصلی کشور را باید دانست و هر چه بیشتر درراستای گسترش این مولفه‌ها کوشید.

وی افزود: وعده الهی این است که اگر ملتی به خدا و پیامبرش ایمان داشته باشد و در راه خدا با جان و مال جهاد کند در کنار داشتن اجر معنوی و اخروی توفقیات الهی خداوند در این دنیا هم شامل آنها می‌شود، ایران اسلامی امروزه مقابل همه اقدامات دشمنان اعم از تحریم تا تهدید ایستاده است.

سرلشکر جعفری اظهار کرد: در سایه لطف خدا امنیت در ایران بیشتر شده و پیروزی‌های منطقه‌ای در دو کشور سوریه و عراق هم نتیجه ایستادگی و مقاومت است.

وی گفت: تردید نداشته باشید این مسیر در نهایت به پیروزی و نصرت الهی می‌رسید و وعده‌های رهبری و امام هر کدام یک به یک محقق می‌شود و در حال رسیدن به تحقق آخرین آن هستیم.

جعفری اضافه کرد: مردم این استان در خط مقدم مقابله با دشمنان هستند و در هر زمینه‌ای که برای بر هم زدن اتحاد و یکپارچگی مردم ایران است ایستاده و سبب عصبانیت و ناامیدی دشمنان شده و آنها را به استیصال می‌رساند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ناامنی در این استان تقریبا صفر شده در حالی که زمانی ساعت حرکت در جاده‌های این استان تا ساعت ۲ ظهر بود ولی اکنون امنیت این استان از استان‌های مرکزی بیشتر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار