بازیکن تیم ملی والیبال پیشکسوتان ایران گفت: تصمیمات غلط والیبال شهر ارومیه را دچار بحران کرده است و مسئولان ورزشی آذربایجان غربی باید راهکارهای عاقلانه برای مدیریت مسائل ورزشی اتخاذ کنند.
کد خبر: ۵۳۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 07 December 2017

به گزارش تابناک ارومیه عزیز پرتوی  با اشاره به ترک زمین بازی توسط شهرداری ارومیه در بازی با سایپای تهران اظهار داشت: وقتی تیم درصدد ترک زمین بازی بود چرا باید به تهران می‌رفت و مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه باید به این سؤال پاسخ دهند.

بازیکن تیم ملی والیبال پیشکسوتان ایران افزود: هزینه‌های بسیاری برای سفر به شهرهای دیگر توسط تیم‌ها می‌شود و مسافرت تیم والیبال شهرداری ارومیه به تهران و امتناع از بازی تنها اسراف است و وقتی تیمی از زمین خارج شود و بازی در پنج ست ناتمام بماند تیمی که زمین را ترک کرده است بازنده خواهد بود.

وی با ارزیابی تیم والیبال شهرداری ارومیه تا هفته یازدهم لیگ برتر والیبال و بومی گرایی این تیم خاطرنشان کرد: این موضوع در عالم واقعیت معنی ندارد و باشگاه حرفه ای باید تلاش کند بهترین سرمایه گذاری را انجام دهد تا بازیکنان خوبی خریداری کند و برای به دست آوردن بهترین مقام بجنگد.

پرتوی بیان کرد: مسئولان ورزشی آذربایجان غربی به ویژه مسئولان والیبالی به فکر آینده والیبال استان و شهر ارومیه باشند که متأسفانه در این مورد خلأهایی وجود دارد که از آن میان می‌توان به بازی اخیر با پیکان اشاره کرد.

وی با اشاره به وضعیت شهرداری ارومیه در نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال و جذب بازیکنان ارومیه‌ای حاضر در لیگ تاکید کرد: تیم‌هایی که بازیکنان برجسته ارومیه را خریداری کرده‌اند به هیچ وجه نمی‌خواهند این بازیکنان را از دست دهند و خرید چنین بازیکنان به نوعی ممکن نیست.

کارشناس والیبال یادآور شد: شهرداری ارومیه حتی نمی‌تواند بازیکنان خارجی جذب کند چراکه"تراویسا"و پسرش از باشگاه طلب کار هستند و تا زمانی که این بدهی صاف نشود امکان جذب بازیکن خارجی وجود ندارد و بازیکنان فعلی شهرداری ارومیه تنها مهره‌های مناسبی هستند که تیم می‌تواند داشته باشد از این رو باید نقاط قوت و ضعف شناسایی شده و نقاط قوت را افزایش داده و نقاط ضعف را ترمیم کنند تا نتایج خوبی به دست آورد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار