استاندار یزد با تاکید بر تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: تلاش برای رفع مشکلات این قشر ادای دین کوچکی نسبت به حق بزرگی است که شهدا برگردن آحاد افراد جامعه دارند.
کد خبر: ۵۳۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶ 11 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»محمود زمانی قمی در دیدار با مدیرکل مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور که به یزد سفر کرده بود با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا تصریح کرد: اگر ایثار شهداء نبود، ایران اکنون در ورطه ای از ناامنی همان گونه که در کشورهای منطقه مشاهده می شود، غوطه ور بود .
زمانی قمی تاکید کرد: خانواده شهدا و ایثارگران با صبر خود درس بزرگی به همه ما دادند و ثابت کردند برای حفظ انقلاب اسلامی و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) وفادارترین نیروی اسلام و انقلاب هستند.
همچنین مدیرکل مددکاری بنیاد شهید کشور با تقدیر از همراهی و همکاری مدیران یزد در رفع مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا گفت: ایثارگران این استان به برکت وجود مسئولانی پیگیر و پرتلاش با مشکلات کمتری دست به گریبان هستند.
حجت الاسلام حسن هنرمند با تشریح اقدام های بنیاد شهید استان یزد در بخش های مددکاری و مشاوره، خاطر نشان کرد: درخشش استان دارالعباده یزد در طرح سپاس و سایر طرح های مرتبط با حوزه مددکاری حاصل تعامل همه دستگاه ها از جمله نماینده ولی فقیه و استاندار یزد است.
هنرمند در سفر خود به یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه دیدار کرد و با حضور در گلزار شهدای خلدبرین به مقام شامخ شهدای استان یزد ادای احترام کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار