مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: اشتغال معلولان آذربایجان‌غربی با افزایش چشمگیر 27 میلیارد تومانی بودجه، در مسیر تسهیل معیشت این قشر از جامعه گام برداشته است.
کد خبر: ۵۴۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 30 December 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سعید فریور امروز  با اشاره به اقدامات این سازمان به منظور رفاه حال معلولان و نیز فراهم آوردن اشتغال این افراد اظهار داشت: با هدف فراهم آوردن اشتغال معلولان، میزان بودجه این امر در استان از میزان اعتبار هفت میلیارد تومانی به 27 میلیارد افزایش یافته و همچنین مبلغ تسهیلاتی که به مددجویان ارائه می‌شود نیز از 15 میلیون تومان به 20 میلیون افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: بدین ترتین مددجویان بهزیستی به منظور بازتوانی و فراهم کردن اشتغال و نیز کارآفرینانی که دارای مدرک فنی و حرفه‌ای هستند می‌توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی استان و معرفی این افراد به بانک‌های عامل اقدام به دریافت تسهیلات مورد نیاز خود کنند.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: در خصوص اشتغال معلولان نیز در چند روز گذشته طی مصوبه مجلس شورای اسلامی مقرر شد تا 30 درصد از سهمیه اشتغال هر سازمان و نهادی به این قشر از جامعه تخصیص داده شود.

فریور خاطر نشان کرد: با هدف کمک به معیشت مستمری‌ بگیران مبالغ این مستمری‌ افزایش چشمگیر داده شده و انتظار این است که در آینده نیز این میزان مستمری همچنان افزایش پیدا کند.

وی افزود: ادارات بهزیستی آذربایجان‌غربی در مجموع حدود 18 هزار مستمری‌بگیر و 50 هزار تحت پوشش از جمله معلولان و زنان سرپرست خانوار در اختیار دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار