کد خبر: ۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹ 16 February 2015
معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور گفت: امروز پلیس به رغم وظایف سنگین، مدیریت خود رفتاری را در تعامل با مردم در پیش گرفته است.
به گزارش ایرنا، سردار'سعید منتظرالمهدی' روز دوشنبه درهمایش روسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های انتظامی و راهور استان البرز در کرج افزود: رویکرد پلیس در ایران اسلامی ، مردم محور بوده و روز به روز تعامل بین پلیس ومردم بیشترمی شود.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در انتخاب کارکنان خود به مولفه 'ای کی یو' یا هوش هیجانی و مردمی بودن توجه ویژه دارد.
منتظر المهدی بیان کرد: اقتدار نرم در رویکرد کاری پلیس ایران به عنوان الگویی برای پلیس درسطح جهان مطرح است.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس در جامعه اسلامی، امروز تعامل خوبی با مردم و رسانه ها دارد و این امر موجب موفقیت آن در انجام وظایف محوله شده است.
وی در خصوص فعالیت مراکز مشاوره در نیروی انتظامی اظهار داشت: ناجا توجه ویژه ای به مشاوره دارد و دراین زمینه 600 دایره مشاوره در کلانتری ها و 50 مرکز مشاوره در استان ها فعال شده است.
منتظرالمهدی یادآورشد : خدمات مشاوره ای در کلانتری ها و مراکز انتظامی موجب کاهش حدود 70 درصدی پرونده ها در چرخه قضایی و انتظامی شده است.
وی ادامه داد: آموزش همگانی یکی از مولفه های مهم پیشگیری از جرم است و اگر بتوانیم آموزش را بین اقشار مختلف مردم گسترش دهیم امنیت پایداری بوجود خواهد آمد.
همچنین 'سید حمید طهایی' استاندار البرز دراین همایش با قدردانی از تلاش پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه اسلامی گفت: شورای تامین این استان، همراه و یاور نیروی انتظامی است.
وی بیان کرد: پیشنهاد می شود فرماندهان انتظامی، راهکارها و شاخص های مناسب را برای کاهش جرم در حوزه کاری خود تعریف کنند تا شاهد ارتقای سطح امنیت درجامعه باشیم.

درهمایش یکروزه فرماندهان انتظامی استان البرز نیازها و مشکلات این بخش بررسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار