معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: اهتمام برای بهبود کیفیت زندگی در روستاهای آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۵۴۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸ 03 January 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی:به نقل از سایت اطلاع‌رسانی استاندار آذربایجان غربی تقی کهوریان در جلسه رفع مشکلات مربوط به مراحل صدور پروانه ساختمانی در روستاهای آذربایجان غربی، گفت: نوسازی و بهسازی خانه‌های روستایی، فراهم ساختن شرایط تثبیت جمعیت روستایی با ارائه خدمات زیربنایی و بهبود کیفیت زندگی در روستاها از اهداف مهم دولت بوده است که به همین منظور باید فرایند امورات اداری و انجام خدمات به روستانشینان تسهیل شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس بندها و نص صریح قانون تهیه طرح‌های هادی روستایی و نظارت بر ساخت و سازهای روستایی برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده و بنا به بند 11 الحاقی به ماده 69 قانون تشکیلات وظایف و انتخاب شوارهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران صدور مجوز تفکیک اراضی داخل محدوده قانونی روستاها بر عهده بخشداری‌ها است.

این مسئول گفت: صدور پروانه ساختمانی برعهده دهیاری‌ها است که به منظور جلوگیری از موازی کاری‌ها و رضایتمندی روستانشینان با استناد به دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور و سازمان شهرداری و دهیاری‌‍‌های کشور فرایند صدور پروانه ساختمانی در مناطق روستایی ساماندهی می شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار