مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: بیش از 900 بیمار صعب العلاج در مناطق مختلف آذربایجان غربی زیرپوشش کمیته امداد هستند.
کد خبر: ۵۴۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲ 06 January 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی عزیز سهندی امروز ، اظهار کرد: 931 بیمار صعب‌العلاج از حمایت‌های درمانی کمیته امداد در آذربایجان غربی بهره‌مند هستند به طوری که بیش از 328 نفر هزینه‌های درمانی مکمل و ماهانه یک میلیون ریال نیز با عنوان هزینه نگهداری دریافت می‌کنند به طوری که این هزینه نگهداری به فردی تعلق می‌‌گیرد بیشترین بار زحمت بیمار بر دوش وی بوده و به نوعی وظایف پرستاری و مراقبت را انجام می‌دهد.
وی به انعقاد قرارداد برای همکاری با مراکز پزشکی، داروخانه‌ها،کلینیک‌ها و ... اشاره کرد و گفت: خدمات متنوع و مختلف همچنین با در نظر گرفتن نیاز فرد به مددجویان ارائه می‌شود به طوری که از ابتدای سال جاری تاکنون منابع مالی زیادی در این زمینه هزینه شده است، همچنین قرارداد همکاری با داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها، متخصص‌ها و ... در استان منعقد شده است تا اینکه با تعرفه مناسب یا به صورت رایگان مددجویان کمیته امداد را زیرپوشش خدمات خود قرار دهند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی به بیماران اعزامی از شهرستان‌های مناطق مختلف استان در ارومیه اشاره کرد و گفت: برای اینکه بیماران همچنین خانواده آنها در صورت سفر به ارومیه برای دریافت خدمات درمانی با مشکل اقامت روبه‌رو نباشند با یکی از هتل‌های ارومیه قرارداد منعقد شده است تا بیماران به این محل برای اسکان در طول دوره درمان مراجعه کنند.
سهندی در ادامه سخنان خود افراد خیر و نیکوکار را مهم‌ترین سرمایه‌های کمیته امداد در آذربایجان غربی دانست و گفت: با مشارکت این قشر از جامعه در استان اقدامات گسترده و قابل توجه زیادی در حال انجام گرفتن است بنابراین باید به خاطر برخورداری از روحیه نوع‌دوستی، تعامل و همکاری از این قشر قدردانی به عمل آورد.
این مسئول با بیان اینکه به واسطه مشارکت هر چه بیشتر خیران می‌توان خدمات بهتر و با کیفیت بیشتری را به مددجویان ارائه داد، گفت: خانواد‌ه‌های بی‌بضاعت در زمینه‌های مختلف با مشکلات جدی روبه‌رو هستند که شامل مشکل مسکن، اشتغال، خدمات درمانی و ... می‌شود بنابراین باید برای جلب مساعدت افراد نیکوکار برای خدمات‌رسانی بهتر به جامعه هدف‌مان گام برداریم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی تشکیل جلسات مربوط به کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 150 طرح خوداشتغالی با صرف اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال به مرحله اجرا گذاشته شده است تا از این رهگذر امکان ایجاد منبع درآمد برای جامعه هدف فراهم شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار