معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: نمایشگاه فرش از 17 تا 20 بهمن امسال همزمان با دهه مبارک فجر در محل نمایشگاه‌های منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 10 January 2018

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، محمد دهقان با اشاره به اینکه شرکت‌های صنعت پخش کالا به عنوان حلقه‌های اصلی توزیع، نقش مهمی در اقتصاد کشور از طریق کنترل و تنظیم بازار، حذف واسطه‌ها و روانسازی نظام توزیع ایفا می‌کنند، اظهار کرد: هم‌اکنون در مجموع 56 شرکت پخش اعم از استانی، سراسری، منطقه‌ای و شرکت پخش استانی همجوار در آذربایجان‌غربی وجود داشت و 1 هزار و 181 نفر در آن مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به مشکلات و تنگناهای موجود در صنعت پخش کالا، گفت: از جمله مشکلات موجود صنعت پخش کالا در آذربایجان‌غربی، تمایل شرکت‌های پخش به خرید و فروش برندهای وی‍ژه بوده که این خود موجب انحصاری بودن بازار و ضرر سایر تولیدات می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از سوی دیگر توزیع کالاهای غیراستاندارد و نامرغوب با پائین‌ترین قیمت توسط شرکت‌های بدون مجوز سبب ضرر شرکت‌های مجوزدار و تولیدات مشابه می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار