تیم والیبال شهرداری ارومیه در قالب دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال میزبان تیم خاتم اردکان است.
کد خبر: ۵۵۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 10 January 2018

به گزارش تابناک ارومیه، تیم والیبال شهرداری ارومیه در شانزدهمین هفته لیگ برتر والیبال میزبان تیم رده هفتمی خاتم اردکان است.

این بازی امروز ساعت 17  بیستم دی ماه در سالن شش هزاری نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود.

مرتضی اکرمی به عنوان داور نخست و مرتضی اعلایی به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و حسین پورکاشیان به عنوان ناظر در این دیدار حضور دارد.

شهرداری ارومیه در بازی آخر خود مقابل رعد پدافند کاشان بازی بسیار ضعیفی را به نمایش گذاشت و دومین برد تیم رعد را در لیگ رقم زد که امید می‌رود تیم ارومیه‌ای بتواند این بحران را پشت سر گذاشته و هر سه امتیاز بازی را از آن خود کرده و سبب آشتی مردم فهیم این شهر با والیبال شوند.

شهرداری ارومیه تا به اینجای لیگ با 5 برد و 17 امتیاز در جایگاه نهمی قرار دارد و 10 بازی دیگر خود را با باخت پشت سر گذاشته است.

تیم خاتم اردکان نیز با کسب 19 امتیاز از بازی‌های خود در جایگاه هفتمی رده بندی لیگ برتر والیبال قرار دارد.

ساسان خداپرست بعد از باخت مقابل رعد پدافند کاشان از سمت خود استعفا داد که مهم‌ترین موضوع جنجالی این تیم در روزهای اخیر است که این استعفا از طرف سرپرست تیم مورد تائید قرار نگرفته است.

تا پایان بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه با کسب 42 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های شهرداری تبریز و پیکان تهران با 31 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کنندگان این تیم هستند.

در دیگر بازی‌های این هفته تیم پیکان تهران با هاوش گنبد، تیم ساری 21 با شهرداری تبریز، تیم نوشیدنی شمس تهران با شهرداری ورامین، تیم کاله مازندران با رعد پدافند کاشان و سایپای تهران با بانک سرمایه صدر جدولی به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار