معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: تنبیه دشمن و متجاوز امری است که مردم ایران توانستند به خوبی آن را انجام دهند و همین موارد سبب شده امروز شاهد به ثمر نشستن درخت انقلاب اسلامی و تثبیت توأم با اقتدار نظام اسلامی در این سرزمین باشیم.
کد خبر: ۵۵۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 12 January 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سردار علی اکبر پورجمشیدیان شب گذشته در یادواره شهدای عرفه و شهدای عملیات کربلای 5 که در مسجد لطفعلی‌خان این شهر با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد با تجلیل از شهدای این عملیات و با گرامیداشت یاد و نام شهید احمد کاظمی و هم‌رزمانش اظهار داشت: آذربایجان‌غربی محفل شهدای برجسته کشور و نقطه روشنی در تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مردم و مسئولان باید قدردان نعمت شهادت باشند چراکه همین فرهنگ شهادت حیات انقلاب اسلامی را تضمین کرده است.

پورجمشیدیان تصریح کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت پژوهش نسل جوان در مقوله تاریخ امری است که در صورت توجه به آن زمینه‌ساز بسیاری از پیشرفت‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در کشور می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: حفظ و تثبیت انقلاب و همراهی و همگامی مردم و رزمندگان اسلام در مسیر دفاع از کشور نشان‌دهنده جایگاه مردمی نظام و علاقه مردم به مبانی انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: حضور رهبری عالم در رأس نظام اسلامی همان امری است که سبب شده تا همیشه شاهد شکست دشمنان و توطئه آنان باشیم.

پورجمشیدیان تصریح کرد: تنبیه دشمن و متجاوز امری است که مردم ایران توانستند به خوبی آن را انجام دهند و همین موارد سبب شده امروز شاهد به ثمر نشستن درخت انقلاب اسلامی و تثبیت توأم با اقتدار نظام اسلامی در این سرزمین باشیم.

وی گفت: در اتفاقات اخیر مردم آذربایجان ثابت کردند که مردمانی با بصیرت هستند و همین فهم و شعور انقلابی مردم سبب شکست نقشه‌های دشمنان در این منطقه شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: مردم فهیم منطقه نشان دادند که بصیر و همراه ولی‌فقیه و نظام هستند و با تمام مشکلات بازهم پای آرمان‌های انقلاب می‌مانند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار