مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: روز گذشته ۶ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی صادر شد.
کد خبر: ۵۵۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 16 January 2018

به گزارش تابناک ارومیه وحید جوادی امروز  با اشاره به اینکه روز گذشته ۶ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی صادر شد، اظهار کرد: روز گذشته ۷ میلیون و ۸۰۸ هزار و ۶۶۸ سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۱۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۸۹۶ ریال در بورس منطقه‌ای استان معامله شد.

وی با بیان اینکه کدام کارگزاری در صدر معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت، اضافه کرد: دیروز نمایندگی شرکت کارگزاری بانک کشاورزی توانست بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۶ درصد از کل ارزش معاملات را به دست آورد و آن کارگزاری موفق شد با این حجم معاملات از سایر کارگزاران بورس سبقت بگیرد.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه روز گذشته ۶۷.۵ درصد معاملات مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش بود، اشاره کرد: روز یک‌شنبه در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ۱۰ کارگزار از ۱۲ ایستگاه معاملاتی سهام و حق تقدم بیش از ۵۷ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند.

دیروز سهام شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در رده نخست معاملات بورس قرار داشت

وی در ارتباط با اینکه کدام کارگزاری در صدر بیشترین ارزش ریالی معاملات بورس منطقه‌ای استان قرار داشت، بیان کرد: روز گذشته سهام شرکت کارخانجات مخابراتی ایران مورد اقبال خریداران و فروشندگان بورس قرار گرفت و این شرکت با ۱۸۰۵ درصد ارزش کل معادلات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای استان قرار داشته است.

جوادی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در میزان قیمت سهام شرکت‌ها ابراز کرد: در معاملات دیروز سهام و حق تقدم ۲۰۴ شرکت بورسی و فرابورسی با افزایش قیمت و ۲۳۵ شرکت با کاهش مواجه شدند و قیمت سهام ۲۸ شرکت بورسی و فرابورسی بدون تغییر باقی ماند.

وی با مقایسه معاملات دیروز با معاملات روز شنبه یادآور شد: در مقایسه با روز شنبه شاخص کل بازار بورس با ۶۰۱ واحد افزایش به رقم ۹۷ هزار و ۲۲۸ واحد و هم‌چنین شاخص کل بازار فرابورس نیز  با یک واحد کاهش به رقم یک هزار و ۸۶ واحد رسید.

* معامله ۵ میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در روز شنبه

این مقام مسئول با اشاره به معاملات انجام شده در روز ‌شنبه در بورس استان خاطرنشان کرد: ‌شنبه معامله ۵ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۱۵ سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۹۹۵ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۱۲۳ ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی انجام شد.

وی با بیان اینکه در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ۱۱ کارگزار از ۱۳ ایستگاه معاملاتی سهام و حق تقدم بیش از ۵۱ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، ابراز کرد: روز شنبه نمایندگی شرکت کارگزاری آبان بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۴۱.۵ درصد به خود اختصاص داد.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۲۸.۵ درصد معاملات مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش است، تصریح کرد: در این روز اوراق اسناد خزانه اسلامی سخاب ۷ با ۴۴ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

* صدور ۴ کد معاملاتی جدید در روز شنبه

وی با بیان اینکه ‌‌شنبه ۴ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای استان صادر شد، اشاره کرد: در معاملات ‌شنبه سهام و حق تقدم ۲۷۲ شرکت بورسی و فرابورسی با افزایش قیمت و ۱۸۳ شرکت با کاهش قیمت مواجه شدند و قیمت ۳۶ شرکت بدون تغییر باقی ماند.

این کارشناس بورس با بیان اینکه در روز شنبه در ادامه معاملات بورس شاخص بورس افزایش داشته است، عنوان کرد: در مقایسه با معاملات روز چهارشنبه هفته پیش شاخص کل بازار بورس ۴۴۱ واحد افزایش داشت و به رقم ۹۶ هزار و ۶۲۷ واحد و در مقایسه با همین روز شاخص کل بازار فرابورس با ۱۰ واحد افزایش به رقم یک هزار و ۸۷ واحد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار