مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: توجه به بخش کشاورزی رونق بخش اقتصاد جامعه شده و اقتصاد مقاومتی در کشور را شکوفا می‌کند.
کد خبر: ۵۵۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶ 20 January 2018

به گزارش تابناک ارومیه، صبح امروز حجت‌الاسلام سید حامد ساجدی نژاد در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی آذربایجان‌غربی که در سالن آمفی تئاتر ساختمان شماره دو سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد اظهار کرد: مدیران و مسئولان، شکوفایی اقتصادی کشور را باید در بخش کشاورزی جست‌و‌جو کرده و با توجه به حوزه کشاورزی، زمینه اقتصاد پایدار در کشور را فراهم کنند.

وی ادامه داد: موفقیت و پیشرفت اقتصاد مقاومتی با بهره برداری و توجه به ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی حاصل می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت کشاورزی در دین اسلام، تصریح کرد: در بیش از هزار آیه از قرآن کریم به اهمیت کشاورزی اشاره شده و ماموریت ا‌نسان در زمین، عبادت و آبادانی تعریف شده است.

وی افزود: توجه به کشاورزی، یکی از راه‌های عبادت بوده و موجب آبادانی در زمین می‌شود.

ساجدی نژاد با بیان شکوفایی کشور در سایه توجه به کشاورزی، خاطر نشان کرد: بی‌شک عدم شکوفایی اقتصاد در حوزه کشاورزی، باعث تنزل اقتصاد کلی کشور می شود.

وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) اکتفا و استقلال کشاورزی کشور را در بخش کشاورزی دانسته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: رونق کشاورزی موجب اشتغال‌زایی برای جوانان و شکوفایی و محقق شدن اقتصاد مقاومتی در کشور می‌شود.

وی بیان کرد: هم اکنون نیازمند برنامه ریزی و توجه و ویژه‌ای در بخش کشاورزی بوده و مسئولان در حل مشکلات کشاورزان مصمم باشند.

ساجدی نژاد با اشاره به مشکلات کشاورزان گفت: واردات کم اهمیت محصولات کشاورزی، به حداقل رسیدن ضایعات کشاورزی، حمایت از بازاریابی کشاورزان و افزایش انگیزه جوانان در ورود به حوزه کشاورزی از اهم مطالبات کشاورزان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار