سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی آینه تمام نمای انعکاس فرهنگ ناب اسلامی است و این مهم افتخار والایی برای ایران به شمار میرود.
کد خبر: ۵۵۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸ 22 January 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی امروز ۲ بهمن محسن شکرنیا سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی جلسه کمیته فضاسازی و خدمات شهری با حضور رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان برگزارشد، با بیان اینکه بهمن ماه نمایانگر اوج غیرت انقلابی و متدینانه امت اسلامی است گفت : انقلاب اسلامی آیینه تمام نمای انعکاس فرهنگ اسلامی بوده و احیاگر فرهنگ حسینی و عاشورایی می باشد.

وی در رابطه با سالروز دوم بهمن بیان کرد : این روز به عنوان نماد غیرت مردم شجاع و انقلابی ارومیه است که در ۲ بهمن ۵۷ در مقابل توپ و تانک مزدوران و دژخیمان رژیم شاه بود که گنبد مسجد اعظم را با توپ مورد هدف قرار دادن ، دست به قیام مسلحانه زدند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد : ایام الله دهه مبارک فجر فرصتی است برای مرور عوامل پیروزی انقلاب و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و استمرار این نظام الهی .

وی تاکید کرد : تلاش نهاد و دستگاه های اجرایی تحت عنوان کمیته های اجرایی ستاد دهه فجر در برگزاری مراسمات نشان دهنده اعتماد و انگیزه آنان به انقلاب اسلامی است .

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به دو مؤلفه هم افزایی و استفاده از ظرفیت کمیته ها و فراهم سازی مشارکت اقشار مختلف مردم توسط مسئولان کمیته از کمیته ها فضاسازی و خدمات شهری ستاد دهه فجر استان به مدیریت شهرداری ارومیه به عنوان یکی از کمیته های برتر سال ۹۵ ازآقای حضرت پور و اعضای کمیته و دست اندر کاران آن تقدیر و تشکر کرد و با اشاره به رعایت سیاست ها و رویکردها و اهداف برنامه های ستاد دهه فجر توسط اعضای جلسه که از نمایندگان کمیته ها بودند تاکید کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار