رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از آغاز جام رمضان در رشته‌های فوتسال و والیبال در سالن‌های شهید روحیان و پوریای ولی خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 01 July 2015
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات جام رمضان در رشته‌های فوتسال و والیبال در سالن‌های شهید روحیان و پوریای ولی ملایر آغاز شد.

به گزارش تسنیم، مهدی رضایی اظهار داشت: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره 175 شهید غواص از نهم تیرماه در سالن ورزشی شهید روحیان ملایر آغاز می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در دو گروه دسته‌جات آزاد و تیم‌های ادارات دولتی و طبق آخرین مقررات کمیته فوتسال کشور برگزار می‌شود، همچنین مسابقات والیبال جام رمضان نیز مطابق پنج سال گذشته با شرکت 15 تیم از ملایر و بخش‌های تابعه در سالن والیبال پوریای ولی ملایر آغاز شده است.
رضایی همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر در باشگاه کونگ فوی ملایر گفت: به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر یک دوره کارگاه آموزشی مبارزه با مواد خانمان سوز افیونی در باشگاه کونگ فوی ملایر برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه سرهنگ دولت‌آبادی از کارشناسان خبره و آگاه آسیب‌های اجتماعی نیروی انتظامی برای 60 نفر از ورزشکاران حاضر در سالن در مورد خطرات تهدید کننده مواد مخدر سخنرانی کرد و در پایان نیز چند توصیه پلیسی برای پیشگیری از در معرض خطر قرار گرفتن جوانان و نوجوانان ورزشکار ایراد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار