نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه عربستان و وهابیت، با صرف هزینه‌های بسیار درصدد جلوگیری از تداوم انقلاب اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۵۵۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 27 January 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی نادر قاضی‌پور  با اشاره به انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: با توجه به اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی به وسیله امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و هم‌اکنون به وسیله رهبر معظم انقلاب اسلامی پیگیری شده و تداوم دارد، بنابراین دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی همانند آمریکا و صهیونیست همواره با آن مخالفت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این رابطه با توجه به اینکه عربستان و وهابی‌ها مخالف تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، به همین سبب هزینه‌های بسیاری برای ضربه زدن به نظام انجام می‌دهند تا انقلاب اسلامی ایران تداوم نیافته و از مسیر اصلی خویش دور شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکارهای انتقال انقلاب اسلامی به نسل جوان بیان کرد: در این زمینه نیز مسئولان و صاحبان انقلاب که خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند باید عملکرد خود را نشان داده و ثابت کنند که عدالت امام علی(ع)، شجاعت امام حسین(ع) و صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته است.

وی با بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان 25 سال در اختیار آمریکا و جهان استکبار بود افزود: به همین سبب دارای هیچ گونه رشد و توسعه‌ای نبود اما در سایه رهبری امام خامنه‌ای و با وجود جنگ‌ها، تحریم‌ها و مشقت‌های بسیار، جمهوری اسلامی به رشد و شکوفایی رسید.

قاضی‌پور اظهار کرد: هم‌اکنون شرایطی به وجود آمده که ایران اسلامی در یک سوی مذاکره قرار گرفته و در سوی دیگر، کشورهای قدرتمندی همچون چین، روسیه، آمریکا، آلمان و فرانسه با کشورمان وارد مذاکره شده که این موفقیت نیز حاصل خون شهدای بزرگی همچون شهید باکری‌ها بوده است.

وی با تاکید بر لزوم شرکت همه اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: بی‌شک با توجه به اینکه کشورمان هم اکنون در شرایط حساسی قرار گرفته و همواره در برابر شیطنت‌های جهان استکبار مقابله می‌کند، بنابراین باید پیر و جوان، بزرگ و کوچک، زن و مرد، بیکار و شاغل و بی‌سواد و باسواد در این راهپیمایی شرکت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار