امام جمعه نقده:
امام جمعه نقده گفت: ساده زیستی باید مبنای تمام دولت مردان و کارگزاران نظام باشد.
کد خبر: ۵۵۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 27 January 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد بی‌شک اگر دولت‌مردان و همه کسانی که مسئولیت قبول کردند راه امام(ره) و سیره ایشان و نیز راه مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند، مردم به آرامش رسیده و زندگی راحتی خواهند داشت.

وی افزود: حضرت امیرالمومنین(ع) در این رابطه فرمود، در این صورت فقر برای فقرا تلخ نمی‌شود و هم جلوی پرخوری ظالمان گرفته شده و مشکلات زیادی حل می‌شود.

امام جمعه نقده با اشاره به یاد امام(ره) و نهضت ماندگار انقلاب شکوهمند اسلامی در دهه مبارک فجر بیان کرد: قرآن برای ما مسلمانان این نکته را مطرح کرده که دشمنان توحید هیچ موقع چشم دیدن نور توحید و رهبران توحیدی را در جامعه نداشتند و تحمل نمی‌کردند چرا که بزرگترین تدبیر دشمنان در مقابل آنها تبعید و دوری کردنشان از وطن بوده با این گمان باطل که ارتباط بین امام(ره) و مردم قطع خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران معجزه قرن است، گفت: بی شک اندیشه امام(ره)، اندیشه رهبری، قانون اساسی، اندیشه سیاسی اسلام و معارف توحیدی، همه غنی، به روز و آماده برای ارائه الگوهای برتر در تمام حوزه‌های زندگی اسلام است.

حیدری‌زاد افزود: اما متاسفانه عملکردهای ضعیف و گاهی عملکردهای از سر حب و بغض‌های غیر ایمانی باعث شده که برخی‌ها شبهاتی برای انقلاب اسلامی و اهداف آن در بیاورند.

وی به سه نکته مهم انقلاب اسلامی یعنی تعهد اسلامی مردم، حضور رهبری دینی در انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه اشاره کرد و یادآور شد: ما در این چهل سال به این نتیجه رسیدیم که هم تمام اهداف نظام با حضور و مشارکت مردم امکان‌پذیر و هم تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

امام جمعه نقده با انتقاد از اشرافی‌گری و کسانی که تنها به فکر دنیای خودشان هستند، وحدت کلمه و اتحاد امام(ره) و رهبری را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در این چهل سالگی با این شرایط مواجه بوده هر چند برخی اشکالات جدی در حوزه عملکرد وجود دارد و باید این نقص‌ها جبران شود.

وی به طرح‌های دولت در اشتعالزایی روستائیان اشاره کرده و خاطرنشان کرد: دولت عزم جدی در اشتغال روستائیان دارد و بزرگترین اشکال در این مسیر ضعف نظارت است بنابراین اگر مسئولین نظارت جدی داشته باشند شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار