رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: آنچه که در راس انجام برنامه ها در این واحد دانشگاهی مورد نظر است توجه ویژه به واحدهای فناور مرکز رشد که در سطح استان در واحد ارومیه و خوی است و توجه ویژه ارتباط دانشگاه باصنعت جامعه که باید این ارتباط هر چه بهتر صورت گیرد.
کد خبر: ۵۵۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 27 January 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی دکتر محمود پوریوسف  بنده تا سال 91 در واحد مهاباد بودم و امتیاز واحد مهاباد را 890 به 2037 رساندیم که به این ترتیب رتبه یک استان شدیم و بعد ازآن بعنوان مامور و معاون پژوهشی به مرکز استان منتقل شدیم.

وی افزود: مرکز استان هم امتیازش 1200 بود و با فعالیتی که کردیم امتیاز مرکز ارومیه را به 2547 رساندیم و رتبه 1 شمال غرب کشور و رتبه 3 کل کشور معرفی شدیم.

دکتر محمودپوریوسف در ادامه گفت: رئیس شورای پژوهشی استان در منطقه 2 بودم، یعنی 3 استان آذربایجان غربی و اردبیل و زنجان به همان شکل معمول همکاری کردم و در نهایت انتقال دائم از سال 95 انجام شد و حدود 2 ماه است که بعنوان رئیس واحد ارومیه انتخاب شدم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: آنچه که در راس انجام برنامه هایم در این واحد دانشگاهی مورد نظر است توجه ویژه به واحدهای فناور مرکز رشد که در سطح استان در واحد ارومیه و خوی است و توجه ویژه ارتباط دانشگاه با صنعت که باید این ارتباط هر چه بهتر صورت گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سعی کردیم از یک سری افراد و موسسات که سرمایه گذار هستند دعوت کرده و جلساتی را تشکیل داده و از امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی و سرمایه گذارانی که منابع مالی دارنددعوت کرده که با رعایت کلی آئین نامه های دانشگاهی به طرف سرمایه گذاری در منابع موجود در دانشگاه آزاد اسلامی جذب شوند.

دکتر پوریوسف تاکید کرد: بطور کلی همه این برنامه ها می تواند در راستای تولید و ساخت یکسری مواردی باشد که برای افزایش درآمد و درآمد زایی در دانشگاه تا الان قدمهایی را در این زمینه برداشته ایم که در مرحله ارزیابی است و بعنوان مثال استفاده از گلخانه های هلندی که راندمان بالایی دارد را مورد توجه قرار دادیم به این صورت که بتوانیم این امکانات را به خارج از کشور توسعه دهیم.

منبع:ایکسا نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار