همشهریان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۴۴۲۲۲۱۹۶ اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پیرانشهر تماس حاصل کنند.
کد خبر: ۵۵۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 28 January 2018
 
 
همشهریان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۴۴۲۲۲۱۹۶ اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پیرانشهر تماس حاصل کنند.
تابناک آذربایجان غربی: رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر پنج محور اصلی در استان به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است.

  سرهنگ عباس فرمانی با بیان اینکه بارش برف در برخی از نقاط استان همچنان ادامه دارد افزود: در پی بارش سنگین برف و کولاک هم اکنون تردد در تمامی محورهای استان تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی با توصیه به خودداری از تردد در محورهای استان و پرهیز از سفرهای غیرضروری افزود: در حال حاضر جاده پیرانشهر-نقده و پجاده یرانشهر-تمرچین مسدود است.

فرمانی از انسداد مسیر رشکان به سمت نقده – مهاباد خبر داد و اضافه کرد: همچنین تردد در محور پیرانشهر به سردشت بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: جاده ارومیه به نقده از پلیس راه رشکان نیز امروز مسدود است.

vئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: محور ارتباطی ارومیه – مهاباد از گردنه اینانلو تا سد حسنلو به دلیل کولاک شدید و یخبندان مسدود است و اجازه تردد داده نمی شود.

سرهنگ عباس فرمانی در گفتگو با  مهر با اشاره به بارش برف سنگین در محورهای جنوبی استان، اظهارداشت: در محورهای نقده – پیرانشهر، نقده – تمرچین و جاده شاهین دژ بارش برف سنگین گزارش شده است و تردد از این محورها بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.

وی بر رعایت نکات ایمنی و خودداری از سفرهای غیرضروری در زمان بارندگی تاکید کرد و افزود: در پی بارندگی های برف و باران که از روز گذشته در آذربایجان غربی شدت گرفته است توصیه می شود مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت با رعایت نکات ایمنی و به همراه داشتن تجهیزات کامل فنی و ایمنی از جمله زنجیرچرخ نسبت به تردد از جاده ها اقدام کنند.

وی با اشاره به وضعیت جوی جاده های استان عنوان کرد: در حال حاضر بارش در محورهای شاهین دژ- تکاب ، مهاباد- بوکان، پیرانشهر – سردشت، ارومیه – نقده، نقده – پیرانشهر، ماکو – بازرگان، ارومیه – سرو، پایانه مرزی تمرچین و شهرستان چالدران ادامه دارد.

فرمانی گفت: در محورهای شاهین دژ – تکاب، ارومیه – سلماس، سلماس – خوی، ارومیه – مهاباد، ارومیه – نقده، مهاباد – سردشت، پیرانشهر و پایانه مرزی تمرچین نیز وضعیت جوی به صورت مه آلود است که به همت عوامل پلیس راه و گروههای امدادی تردد در تمامی این محورهای اصلی  برقرار است.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با اشاره به وقوع سوانح رانندگی با تلفات زیاد طی ۲ روز گذشته در جاده های برفی این استان گفت: در این مدت ۳۲ تصادف در جاده های شمال و جنوب استان رخ داده است و بر اثر آنها هفت نفر جان خود را از دست داده اند.

فرمانی با بیان اینکه در مجموع چهار تصادف فوتی، ۱۹ تصادف جرحی و ۹ تصادف خسارتی در این مدت روی داده است ادامه داد: در ۱۹ تصادف جرحی در جاده های آذربایجان غربی، ۵۳ نفر مصدوم و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انسداد محور تمرچین پیرانشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از انسداد محور تمرچین پیرانشهر به دلیل کولاک و برف خبر داد.

عبدالحسین علی اکبری اظهارداشت: بارش برف و کولاک موجب کندی تردد در محورها و جاده های ارتباطی استان شده و بدون زنجیر چرخ تردد در محورهای ارتباطی استان امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر بعلت کولاک شدید درگردنه دوآب محور مذکو مسدود است و تقاضا می شود تا اطلاع ثانویه  از تردد در محور پیرانشهر نقده خوداری شود.

علی اکبری همچنین از مسدود بودن محور تمرچین پیرانشهر خبر داد و از رانندگان خواست از تردد در این محور به دلیل انسداد خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به بارش برف و لغزنده بودن جاده تردد در محور پیرانشهر سردشت فقط با زنجیر چرخ مقدور است.

وی یاد آور شد: همشهریان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۴۴۲۲۲۱۹۶ اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پیرانشهر تماس حاصل کنند.

راهداران برای برقراری ترددهای ایمن جاده ای در تلاش هستند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار