رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چایپاره گفت: تبعیت از امیرالمومنین(ع) و ولایت‌پذیری و ولایتمداری از خصوصیات بارز زندگی حضرت زهرا(س) بوده و می‌تواند برای پیروان مکتب اسلام الگو باشد.
کد خبر: ۵۶۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴ 02 February 2018

به گزارش تابناک ارومیه، ظهر امروز یادواره شهدا، به مناسبت ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر در شهرستان چایپاره برگزار شد.

در این یادواره حجت‌الاسلام حسن پوراکبر ضمن تسلیت ایام فاطمیه، حضرت زهرا (س) را نخستین شهید دفاع از حریم ولایت عنوان کرد و افزود: تبعیت از امیرالمومنین(ع) و ولایت‌پذیری و ولایتمداری از خصوصیات بارز زندگی آن حضرت بوده و می‌تواند برای پیروان مکتب اسلام الگو باشد.

وی اظهار کرد: حضرت زهرا(س)در مسیر دفاع از ولایت در مقابل خطرات و هجمه‌های دشمنان، خود را سپر ولایت قرار داده و از بذل جان خویش دریغ نکرد چرا که دین و ولی خدا را از هر چیزی برتر و مهمتر می‌دانست.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چایپاره با اشاره به مقام و منزلت شهدا تصریح کرد: بی‌شک شهدای ایران اسلامی حضرت زهرا(س) و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را الگوی خود قرار داده و با نثارخون خود به انقلاب، به اسلام برکت و عظمت دادند و امروز عزت و اقتدار و سربلندی کشورمان به برکت وجود ولایت فقیه و خون شهداء و ایثار ایثارگران است.

وی بیان کرد: وظیفه ما امانتداری و ادامه راه شهدا و استقامت در مقابل دشمنان و پایداری و مسیر پرافتخار ولایت است و باید با کسب بصیرت و دشمن‌شناسی مسیر راستین انقلاب اسلامی را ادامه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار