امام جمعه سلماس گفت: دشمن از پایداری ملت و نظام اسلامی سخت خشمگین است پس باید بیش از پیش متوجه و مراقب تبلیغات مسموم دشمن باشیم.
کد خبر: ۵۶۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷ 02 February 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی:حجت الاسلام سید محمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سلماس با اشاره به عظمت دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر دهه طلوع انقلاب است و این دهه نه تنها فجر سعادت ملت بزرگ ایران بلکه سایر ملت‌های اسلامی آزادی‌خواه جهان است؛ این دهه میثاق ملت با انقلاب است و این مهم دشمن را کاملا برآشفته است و سال‌ها با تبلیغات سعی در تخریب این فجر نورانی جهان اسلام را دارد.

امام جمعه سلماس گفت:حضرت امام  خمینی (ره) یک هفته پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 خطاب به ملت انقلابی ایران فرمودند ملت ایران هوشیار باشند تا تحت تاثیر شایعه‌سازی‌ها و تبلیغات مسموم دشمن قرار نگیرند؛ مقام معظم رهبری نیز استقامت در اصول انقلابی را مهمترین مسئله‌ای دانستند که پایبندی به آن می‌تواند این حرکت عظیم مردمی را به سر منزل مقصود برساند.

 وی ادامه داد: همه ساله ملت ایران با حضور میلیونی در یوم الله 22 بهمن تودهنی محکمی به دشمن زده‌اند که این در واقع پاسخ حتمی ملت به عهد شکنی آمریکا و سایر کشورهای هم‌پیمان این کشور است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار