امام‌جمعه خوی گفت: مسئولان هر سه قوه باید به ‌طور جدی با فساد مبارزه کنند و برخورد با ظلم و فساد در میان کارگزاران حکومتی نیز شدیدتر و جدی‌تر از سایر موارد باشد.
کد خبر: ۵۶۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷ 09 February 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید رضی موسوی شکوری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خوی با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار با همافران نیروی هوایی در روز 19 بهمن اظهار داشت: مقام معظم رهبری موضوعات مهمی را در ارتباط با مسائل داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله اینکه دشمنان از متفکر نماها، نظریه‌پردازان قلابی، روزنامه‌نگاران و قلم به مزدهای دلقک و همه امکانات فضای مجازی استفاده می‌کنند تا بر مردم تأثیر بگذارند، بیان فرمودند.

وی افزود: ایشان فرمودند که مردم احساس می‌کنند که دشمن در حال کمین گرفتن و درصدد دشمنی است و به همین علت، به حول قوه الهی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همیشه گرم‌تر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد و حرف مردم، شکایت از فساد و تبعیض است.

امام جمعه خوی گفت: علاوه بر آن ایشان فرمودند، مردم بسیاری از مشکلات را تحمل می‌کنند اما از فساد و تبعیض شِکوه دارند و آن را تحمل نمی‌کنند، بنابراین مسئولین هر سه قوه باید به ‌طور جدی با فساد مبارزه کرده و برخورد با ظلم و فساد در میان کارگزاران حکومتی باید شدیدتر و جدی‌تر از سایر موارد باشد و همه مسئولان و مدیران کشور باید به این موضوع توجه کنند.

وی با اشاره به راه‌پیمایی پرشکوه ملت ایران در روز 22 بهمن بیان کرد: ملت انقلابی،متعهد و وفادار ایران اسلامی حدود چهار دهه است که همه ‌ساله 22 بهمن در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خود یک همایش ملی و اسلامی را بنام راه‌پیمایی به نمایش می‌گذارد.

شکوری افزود: اعـلان پـای بنـدی و وفـاداری خـود به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی خویش، اعلان حمایت و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و حـاکمیت ولایت‌فقیه بر کـشور اسـلامی ایران، اعلان برائت و انزجار از آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی و پیروان منطقه‌ای آنان همراه با شعار تاریخی و همیشگی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و نیز اعلان مواضع در مورد اتفاقات و حوادث داخلی منطقه‌ای و بین‌المللی از اهداف این همایش کشوری است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، محکوم کردن توطئه‌ها، فتنه و اغتشاشات دشمن و عوامل او بیان مطالبات خود از مدیران نظام جمهوری اسلامی در قالب قطعنامه پایانی راه‌پیمایی از اهداف و پیام‌های این همایش کشوری گسترده و میلیونی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار