همگام با مناظق مختلف کشور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه، شعار «مرگ بر آمریکا» در شهرستان‌های آذربایجان غربی طنین‌انداز شد به طوری که کرد و سنی، شیعه و مسیحی کنار یکدیگر در این آئین وحدت بخش شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۵۶۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 11 February 2018

به گزارش تابناک ارومیه، همگام با مناطق مختلف کشور راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه در شهرستان‌های آذربایجان غربی برگزار می‌شود به طوری که در این راهپیمایی باشکوه شعار «مرگ بر آمریکا، هیهات من الذّله»، «آذربایجان جانباز، خامنه‌ای دن آیرلماز» در مناطق مختلف استان طنین‌انداز شد به طوری که پیر و جوان، زن و مرد، کسبه و فرهنگی در این آئین وحدت بخش حضور پیدا کرده‌اند.

«دشمنی با آمریکا / وصیت شهدا، از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن، در غیرت ما ذلت نمی‌گنجد، به آمریکای شیاد / نمی‌کنیم اعتماد، ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم، ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم، نه سازش نه تسلیم پیام ملت ماست/ اطاعت از رهبری ضامن عزت ماست، ما عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستیم، مردم ایران همگی با هم‌اند/ در راه حق با امریکا دشمن‌اند» عمده‌ترین شعارهای شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن به شمار می‌رود.

* حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن غلط بودن محاسبات دشمن را ثابت کرد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با حضور در جمع مردم انقلابی ماکو با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه را شاهد هستیم، از آحاد مردم برای شرکت در این راهپیمایی قدردانی کرد و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با این حضور دشمن شکن خود ثابت کردند که پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام شیخ جواد مجتهد شبستری با بیان اینکه راهپیمایی امسال به واسطه حضور مردم شکوهمندتر از سال‌های گذشته بود، بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند که مثل همیشه محاسبات غلط و تفکرات اشتباهی داشته‌اند.

*امام جمعه خوی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را برای دشمنان یاس‌آور دانست

امام جمعه خوی حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه را برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای دشمن یاس‌آور دانست و ادامه داد: توطئه‌های دشمن علیه نظام اسلامی بر اقتدار آن می‌افزاید.

حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری با بیان اینکه قدرت‌های استکباری تاکنون علیه ملت ایران نقشه‌های زیادی را طراحی کرده‌اند، اظهار کرد: اقشار مختلف مردم با حضور هوشمندانه خود پاسخ قاطع و محکم به دشمنان نظام و ملت داده‌اند.

امام جمعه پلدشت به مصمم بودن ملت ایران برای نهادینه‌سازی ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد

امام جمعه پلدشت حجت‌الاسلام وحید طالبی با حضور در جمع راهپیمایی‌کننده‌ها از حضور پرشور و حداکثری آنها در این آئین باشکوه قدردانی کرد و بیان داشت: مردم ما به واسطه حضور باشکوه در این آئین حمایت قاطع خود از فرهنگ ملی و دینی کشورمان را ثابت کردند.

وی با بیان اینکه 22 بهمن بهترین فرصت برای اثبات همدلی و وحدت کلمه در بین ملت ماست، اظهار کرد: در مناسبت‌‌های ملی میهنی و مذهبی مردم پایداری خود به ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران را نشان می‌دهند به این ترتیب توطئه‌های دشمنان نظام حنثی می‌‌شود.

کشیش آشوری کلدان کاتولیک به تحولات مختلف در کشورمان بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اشاره کرد

کشیش آشوری کلدان کاتولیک هرمز اصلانی با حضور در جمع مردم انقلابی سلماس، گفت: تحولاتی که بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به وقوع پیوسته است به معنای واقعی کلمه ارزشمند می‌باشد.

وی یکی از تحولات ارزشمند را آزادی و احترام به اقوام و پیروان ادیان توحیدی دانست و اظهار کرد: اقلیت‌های دینی با آزادی کامل بدون هیچ گونه محدودیت مراسم‌های خاص دینی خود را برگزار می‌کنند.

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در 17 شهرستان، شهرها و بخش‌های مناطق مختلف آذربایجان غربی همچنان در حال برگزاری بوده و آحاد مردم با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، سر دادن شعارهای ضداستکباری و ... حضور و همبستگی خود را به رخ دشمنان ملت و نظام می‌کشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار