هزار و صد و بیست و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛
رصد‌خانه «تابناک»، خبرهایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیترهایی مانند: کنایه دادستان تهران به طرح کنندگان گفت وگوی ملی/ روحانی باز هم جوگیر شد!/محمود صادقی پیگیر وضعیت بازداشتی‌های اخیر/زنان تحصیل‌کرده کمتر مورد خشونت قرار می‌گیرند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۶۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴ 13 February 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

روایت جزئیات خودکشی دکتر سیدامامی توسط علاءالدین بروجردی

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص مرگ کاووس سیدامامی در زندان اوین گفت: امروز صبح (دوشنبه 23 بهمن ماه) فراتر از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، جلسه‌ای با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس و با حضور نایب رئیس مجلس، جناب آقای مطهری برگزار شد و فیلم وی در زندان اوین را مشاهده کردیم. نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متأسفانه کاووس سیدامامی به هر دلیل شرایط زندان را نتوانسته تحمل کند، هرچند وی در سلول عادی نگهداری نشده است، در واقع کاووس سیدامامی با توجه به اینکه استاد دانشگاه بوده، در سلول مناسب نگهداری شده است. وی افزود: در فیلم مذکور هم نشان می‌دهد که کاووس سیدامامی پیراهن خود را درآورده و برای خودکشی آماده می‌شود. خانواده وی نیز این اتفاق را پذیرفتند لذا درخواست کالبدشکافی هم نکرده‌اند. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: خودکشی کاووس سیدامامی در زندان اوین در این جلسه که با حضور تعدادی از نمایندگان و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، برگزار شد نیز تأیید گردید.

افزایش قیمت دلار ترفندی برای دور زدن قانون بودجه است

فلاحت پیشه ادامه داد: به عبارتی سعی دارند با گران شدن دلار از محل افزایش درآمد ناشی از فروش دلار بخشی از مشکلات مالی خود را حل کند و بار این گرانی را به دوش مردم بیندازند. این اقدامی است که هم غیراقتصادی و هم غیراخلاقی است. این عضو کمیسیون تلفیق افزود: به‌هیچ‌وجه مجلس نباید از کنار گران شدن دلار که عملاً موجب شده تا بهانه برای گرانی‌های مختلف در جامعه ایجاد شود به ‌سادگی بگذرد و اجازه آن را بدهد. او با اشاره به قیمت ارز مبادله‌ای بیان کرد: به نسبت قیمت ارز مبادله‌ای دلار حدود هزار و سیصد تومان گران‌تر شده که این مقدار افزایش در هر دلار درآمدهای کاذب جدیدی را برای دولت ایجاد می‌کند درحالی‌که بار روانی و گرانی آن برای مردم است. فلاحت پیشه در ادامه تأکید کرد: معتقدم افزایش قیمت دلار یک ترفند برای دور زدن قانون بودجه است که مجلس باید در برابر آن بایستد.

علی عسکری: حق با حاتمی‌کیاست

رئیس رسانه ملی با اشاره به صحبت‌های شب گذشته ابراهیم حاتمی‌کیا در اختتامیه جشنواره فجر گفت: در این زمینه حق با ابراهیم حاتمی‌کیاست. رئیس رسانه ملی با اشاره به صحبت‌های شب گذشته ابراهیم حاتمی‌کیا در اختتامیه جشنواره فجر گفت: در این زمینه حق با ابراهیم حاتمی‌کیاست. علی عسکری رئیس رسانه ملی در گفت‌وگو با فارس درباره صحبت‌های شب گذشته ابراهیم حاتمی کیا اظهار داشت: در این زمینه در برنامه هفت اشتباه کردند و تذکر لازم در این خصوص داده شده است.
رئیس سازمان صدا و سیما فیلم سینمایی «به وقت شام» را اثری منحصر بفرد و نمایانگر اقتدار و انسانیت جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: از سردار حاج قاسم سلیمانی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از ساخت این فیلم ارزشمند حمایت کردند سپاسگزاری می‌کنم.

لزوم خانه تکانی دولت توسط روحانی

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر لزوم خانه تکانی در دولت، گفت: طبق عادت و سنت همیشگی ما ایرانی‌ها پایان هر سال خانه تکانی می کنیم من فکر می کنم ضرورت دارد آقای روحانی یک خانه تکانی در دولت خودش انجام دهد. وی با انتقاد از عملکرد برخی از دولتی ها، تصریح کرد: واقعیت این است در شرایطی هستیم که قدری از عملکرد برخی از دولتی ها ناراحتیم و مردم هم ناراحت هستند. برخی از دولتی ها عملکرد مثبت و خوبی را ارائه نکرده اند. رئیس دولت هم با مردم عهدی بسته است که باید آن عهد را انجام دهد. این قطار در حال حرکت است اما امکان دارد برخی از لوکوموتیوران ها نتوانند با آن همکاری کنند. این نماینده مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور بدون تعارف کسانی را که انگیزه ندارند کنار بگذارد، تأکید کرد: آنچه من احساس می کنم و رئیس دولت باید انجام دهد این است که بدون تعارف و در ادامه تذکر آقای جهانگیری کسانی که انگیزه ندارند، کسانی که توانشان کاهش پیدا کرده، کسانی که شرایط زندگی و شرایط اجتماعی‌شان تغییر کرده و کسانی که مردم آنها را قبول ندارند از این قطار پیاده شوند. جعفرزاده خاطرنشان کرد: این افراد باید به تازه نفس ها اجازه دهند تا جای آنها قرار بگیرند. این اقدام مرسوم است و دولت هم نباید بگوید که بر فرض آقای الف از یک سال قبل از اولین دوره ریاست جمهوری‌ام با من همراه بود و درست نیست که او را پیاده کنم. اتفاقا به نظر من این کار درست است. وی افزود: مردم به آقای روحانی رأی داده اند نه به فلان وزیر و فلان معاون! برخی تکریم ارباب رجوع و برخورد با مردم را بلد نیستند و اینها موج شدیدی از نارضایتی را ایجاد می کند. رئیس دولت باید شجاعانه ورود پیدا کند، خانه تکانی اساسی انجام دهد و شک نکند که مورد استقبال مردم و نمایندگان مردم قرار خواهد گرفت. /اعتمادآنلاین

کنایه دادستان تهران به طرح کنندگان گفت وگوی ملی

دادستان تهران درباره طرح گفت‌وگوی ملی گفت: مردم با یکدیگر مشکلی ندارند حالا یک عده دنبال گفت‌وگوی ملی هستند، خودشان می‌دانند. «عباس جعفری دولت‌آبادی»، دادستان تهران، اظهار کرد: مردم با یکدیگر قهر نیستند و با هم هیچ مشکلی ندارند. ریشه طرح گفت‌وگوی ملی را نمی‌دانم اما مردم نفس گفت‌و‌گو را می‌پسندند و در این بین عده‌ای مصادره به مطلوب می‌کنند. او در پایان اضافه کرد: طراحان گفت‌و‌گوی ملی این گفت‌وگو را باید با مردم انجام دهند، اگر طالب آن هستند. /برنا

کنایه دبیر جشنواره به یک تهیه‌کننده اصولگرا

سید محمود رضوی، عضو ستاد قالیباف و تهیه‌کننده فیلم لاتاری پس از پایان مراسم اختتامیه جشنواره فجر در حساب وئیتر خود نوشت: و‌ خدا را شاهد میگیرم که ایشان مدیر صادق و راستگویی هستند. ایشان در آن جلسه به صورت شوخی و جدی فرمودند که در جشنواره فیلم فجر چینش طوری خواهد بود که هیچ اتفاقی برای لاتاری نمی افتد. سپاس از این صداقت که به صورت طنز آینده فیلم را تصویر کردند.»
ابراهیم داروغه زاده، دبیر جشنواره هم در جواب رضوی در حساب توئیتر خود نوشت: جواب يكسان من به همه سينماگراني كه به شوخي ميخواستند هواي فيلمشونو تو جشنواره داشته باشم همين بود، سيد بزرگوار.

روحانی بازهم جوگیر شد!

محمدرضا سرشار نویسنده و منتقد ادبی در واکنش به صحبت‌های روز گذشته روحانی در توئیتر نوشت: در سخنرانی 22 بهمن متأسفانه رئیس‌جمهور برای چندمین بار دچار جوگیری شد.

محمود صادقی پیگیر وضعیت بازداشتی‌های اخیر

محمود صادقی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید در خصوص آخرین پیگیری‌هایش درباره بازداشت فعالین محیط زیست، گفت: امروز بعدازظهر و در مجلس باید این موضوع را پیگیری کنیم. تاکنون پیگیری اینکه حال این افراد چگونه است و چه کاری انجام می دهند، مشخص نیست اما در حال پیگیری سوال از حداقل از دو یا سه وزیر هستیم. وی در پاسخ اینکه از کدام وزرا می خواهید سؤال کنید، تأکید کرد: می خواهیم از وزیر اطلاعات، وزیر دادگستری و وزیر کشور که مرتبط با این موضوع هستند سؤال کنیم. همچنین باید از رئیس مجلس و رئیس کمیسیون امنیت ملی بخواهیم که موضوع بازداشت فعالین محیط زیست را در کمیسیون امنیت ملی بررسی کنند. این نماینده مجلس افزود: چون مجلس تعطیل بود فعلا صحبتی با هیات رئیسه و رئیس مجلس نکرده ایم اما بعد از ظهر امروز که مجلس جلسه دارد حتما در این خصوص صحبت می کنیم. صادقی تصریح کرد: هنوز علت بازداشت فعالین محیط زیست مشخص نیست و مقامات قضایی اعلام کرده اند که نمی توانیم در این مقطع توضیحاتی را ارائه بدهیم و به موضوع بعد امنیتی داده اند. با تلاش‌هایی هم که من شخصا انجام داده ام جز موارد کلی چیز دیگری به دستم نرسیده است. /اعتمادآنلاین

سخنان علم‌الهدی یک «بدعت» و دست بردن در قرآن است

حجت‌الاسلام محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان اخیر آیت‌الله علم‌الهدی خطیب نماز جمعه مشهد، در خصوص اینکه حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن در نص صریح قرآن آمده است، گفت: ما در قرآن کریم، اصلاً همچنین نص و مضمون و دلالتی نداریم. شرکت در راهپیمایی یک وظیفه ملی است، اما این را به‌حساب دین و آیات قرآنی گذاشتن، به نظرم یک «بدعت» بسیار بزرگ است. اگر به این شکل باب بدعت‌گذاری در اسلام باز شود و هرکسی بخواهد کار خود را به قرآن متصل کند، دیگر چه فرقی با داعش دارد؟

فاضل میبدی، در ادامه تصریح کرد: داعش نیز بر اساس تفسیر خودش از قرآن، مرتکب چنین قتل‌ها و جنایاتی می‎شود. طریقی که امام‌جمعه مشهد در پیش‌گرفته است، نمی‎تواند با راه و روش داعش یکی باشد؟ یعنی تأویل و دست بردن در معانی قرآن که هیچ‌گونه دلالتی ندارد. ایشان خوب بود که آیه مدنظر را بیشتر باز می‌کردند و جزئیات آیه را هم مطرح می‌کردند. این استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه طبق سخنان امام‌جمعه مشهد پس تمامی مسلمانان جهان باید در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند، تصریح کرد: اگر بر این اساس حضور در راهپیمایی واجب باشد، پس بسیاری از علما، مسلمانان، شیعیان که به دلایل مختلف در راهپیمایی شرکت نمی‌کنند، برخلاف قرآن عمل می‌کنند. من بر این باورم که آقای علم‌الهدی باید در سخنانشان تجدیدنظر کنند و از همه مهم‌تر، مراجع و علمای قوم به ایشان تذکر دهند که وظیفه ملی با وظایف دینی متفاوت است و وظایف دینی را نص قرآن دانستن، یک بدعت است که ممکن است فردا روزی هر گروهی برای پیشبرد کارها و اهداف خود به قرآن متصل شود. فاضل میبدی با اشاره به بخش دیگری از سخنان علم الهدی مبنی بر اینکه هر مسلمانی که خداوند و قرآن را قبول دارد باید در راهپیمایی شرکت کند، خاطرنشان کرد: اگر این‌گونه باشد که باید همه مسلمانان دنیا بیایند و در این راهپیمایی شرکت کنند. قرآن که فقط برای ایرانیان نیست. اگر بر اساس قرآن شرکت در راهپیمایی واجب است، باید مسلمانان عربستان، عراق، سوریه، لبنان و به‌ کل مسلمانان جهان، بیایند و در این راهپیمایی شرکت کنند، زیرا دستور قرآن که مرزبندی خاصی ندارد و برای همه مسلمانان دنیا است. به همین دلیل معتقدم که این حرف هیچ پایه و اساسی ندارد و حرف ایشان کاملاً یک «بدعت» و دست بردن در قرآن است. /رویداد 24

زنان تحصیل‌کرده کمتر مورد خشونت قرار می‌گیرند

معصومه ابتکار با تأکید بر اینکه ما در برخی بخشی‌های فنی در جلوگیری از خشونت علیه زنان پیشرفت‌هایی داشتیم، بیان کرد: یکی از این دستاوردها در حوزه آموزش زنان است. زنان تحصیل‌کرده کمتر مورد خشونت قرار می‌گیرند. مهارت‌های زندگی نیز یکی از مهارت‌های ضروری است که می‌تواند به جلوگیری از خشونت علیه زنان کمک کند. معاون رئیس‌جمهور یادآور شد: یکی از بخش‌های مهم نیز سازمان بهزیستی است که در کمک‌های ضروری اجتماعی برای افرادی که در حوزه‌هایی نظیر تجاوز به کودکان و خشونت علیه زنان درخواست کمک دارند، وارد عمل می‌‌شود. ما هنوز چالش‌های زیادی پیش‌رو داریم. دستاوردهای ما بسیار عالی بوده ولی هنوز چالش‌هایی پیش‌رو داریم. /ایلنا

قانون هوای پاک در بایگانی خاک می‌خورد

بر اساس قانون هوای پاک ۱۸ دستگاه از وزارت نفت گرفته تا نیروی انتظامی باید عزم خود را جزم کنند تا شهروندان امکان تنفس سالم را داشته باشند. دستگاه‌های مختلف از وزارت نفت گرفته تا نیروی انتظامی موظف هستند حداکثر تا پایان سال ۹۶، آیین‌نامه‌های مربوط به قانون هوای پاک را تهیه کنند و به تصویب هیات وزیران برسانند اما متأسفانه عزمی در مسئولان نیست و این قانون در بایگانی خاک می‌خورد. /پارس نیوز

فایزه هاشمی: ایجاد سازمان جوانان موازی کاری است

«فائزه هاشمی رفسنجانی»، رئیس سابق فدراسیون اسلامی زنان، درباره‌ی برنامه‌ی احیای سازمان ملی جوانان گفت: کارها و مسایل مربوط به جوانان در سایر وزارت‌خانه‌ها هم قرار می‌گیرد. بخشی ورزش است که در وزارت ورزش انجام می‌شود؛ بخشی از آن مشکلات اشتغال است که در وزارت کار حل می‌شود. در واقع به گونه‌ای موازی کاری و تکرار است، مانند معاونت زنان؛ البته معاونت زنان جواب داده است. وی گفت: هر وظیفه‌ای که در بخش جوانان وزارت ورزش و جوانان تعریف می‌شود، می‌بینیم که در یک سازمان یا وزارت‌خانه‌ای یا بنیاد یا نهادی وجود دارد؛ اما اگر ما به دنبال اشتغال هستیم بله، وقتی بخش جوانان این وزارت‌خانه نباشد عده‌ای از مشاغل و کارمندان آن حذف می‌شوند. رئیس سابق فدراسیون اسلامی زنان در پاسخ به این که «آیا احیای سازمان جوانان و جدا شدن آن از وزارت ورزش دولت را بزرگ نمی‌کند؟» گفت: دولت لزوماً با ایجاد سازمان یا وزارت‌خانه‌ی مستقل بزرگ نمی‌شود. مگر ادغام وزارت‌خانه‌ها دولت را کوچک‌تر کرد؟ دولت به اندازه‌ای سایزش بزرگ شده است که با این چیزها نه کوچک می‌شود و نه بزرگ. من فکر نمی‌کنم که اگر از هم جدا شوند در بزرگ شدن دولت تغییری ایجاد کند چون مستقل می‌شود و فقط برای جوانان کار می‌کند. فایزه هاشمی درباره‌ی کوچک‌تر شدن دولت گفت: هرچه دولت کوچک‌تر شود، بودجه‌ی کمتری مصرف می‌شود و این بودجه را می‌تواند صرف کارهای دیگر کند. در این صورت بودجه هم هدر نمی‌رود، ولی در عین‌حال دولت باید شرایط اقتصادی را طوری فراهم کند که بخش خصوصی فعال شود و اشتغال‌زایی در بخش خصوصی اتفاق بیافتد و جبران کارهای دولتی بشود. کارمند زیاد درست کردن هنر نیست. /انصاف نیوز

اعلام آمادگی سپاه برای ارائه مستنداتی درباره مرگ سیدامامی

محمدرضا تابش رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: فراکسیون محیط زیست مجلس در ادامه بررسی دستگیری عده‌ای از فعالان محیط زیست و مرگ دکتر سیدامامی در زندان، با خانواده این افراد دیدار خواهد داشت. در نظر داریم ظرف روزهای آینده، جلسه‌ای نیز با مسئولین قضایی، سازمان‎زندان‎ها، سپاه، وزارت اطلاعات و سازمان محیط زیست داشته باشیم. اتهامات این افراد باید در محاکم قضایی اثبات شود درباره نحوه مرگ دکتر سیدامامی نیز ابهاماتی مطرح است که باید مرتفع شود. سپاه اعلام آمادگی کرده است که مستندات و مدارک خود را در این باره به مجلس ارائه دهد.

دست خط رهبری به فیلم های اکبر عبدی!

اکبر عبدی گفت: باورکردنی نیست اما رهبر انقلاب با تمام مشغله‌شان در دوران بیماری‌ام دو بار جویای احوالم شدند، سپرده بودند به نیازهای مالی و درمانم رسیدگی شود. رهبر انقلاب درباره بعضی از کارهای من مانند«آدم برفی»، «اخراجی ها» و «رسوایی»دست خط نوشتند، ایشان درباره بازی بنده در رسوایی فرمودند در 35سال گذشته کسی به این خوبی نقش یک روحانی را بازی نکرده بود. / سینما دو

بی اطلاعی خانواده های بازداشت شده از فرزندان خود

لیلی هوشمندافشار، مادر سام رجبی، فعال محیط زیست و عضو سابق مؤسسه «حیات وحش میراث پارسیان» که در جریان بازداشت‌های اخیر اعضای این شرکت از پنجم بهمن ماه در بازداشت به سر می‌برد، گفت: «از لحظه بازداشت تاکنون هیچ خبری از وضعیت پسرم ندارم و پیگیری‌هایمان هم بی پاسخ مانده است.» خانم هوشمند افشار همچنین تأکید کرد که فرزندش برخلاف ادعای دادستان تهران جاسوس نبود بلکه فعال محیط زیست بود و با اینکه امکان زندگی در خارج از کشور را داشت اما ترجیح داد در کشور خودش خدمت کند. / روزنامه جهان صنعت

بگومگوهای مالیخولیایی روان جامعه را آزرده می‌کند

علی لاریجانی در نطق پیش از دستور جلسه امروز مجلس، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دستوراتی را به مسوولان کشور صادر کرده است، از آنجا که دشمنان ملت استراتژی یاس را دنبال می‌کنند باید از همت عالی در جهت وفاق بهره گرفت. بگومگوهای مالیخولیایی روان عمومی جامعه را آزرده می‌کند لذا باید از این واقعه ارزشمند استفاده عملیاتی کرد. مسئولان باید وقت خود را صرف حل مشکلات اقتصادی کشور کنند، مسئولان باید از امور فرعی گذشته و از فرصت‌ها برای خدمت صادقانه بهره بگیرند و استراتژی درست در این شرایط گذشت از امور جانبی و نگاه مسأله‌محور به مسائل است که باید همه قوا در این جهت فعالانه مشارکت کنند و قطعا واگذاری امور به آینده باعث غفلت از پیام حرکت مردم می‌شود. وی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آنها باید حضور فراگیر ملت ایران را درک کرده چراکه ملت پاسخ روشنی به رفتار سبک آنها داده است و آمریکایی ها بی آبروتر از آن هستند که بخواهند برای ملت ایران غمگساری شیادانه کنند و ما اگر اختلافی داریم در خانواده بزرگ و پرظرفیت ایران آن را حل خواهیم کرد. /خانه ملت

حج هم سال آینده گران می‌شود

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: براساس توافق با عربستان برای حج واجب سال آینده با افزایش تعداد حجاج، 90 هزار حاجی ایرانی به مکه و مدینه اعزام می شوند. با توجه به افزایش 5 درصدی مالیات بر ارزش افزوده و قیمت کالاها، قیمت حج سال آینده گران می شود. البته موضوع دیگر نوسانات ارز در داخل است که باعث افزایش هزینه خواهد شد. /عصر ایران

تکرار مرگ زندانی در زندان موجب خوف و وحشت می‌شود

عمادالدین باقی در واکنش به خبر خودکشی یک زندانی گفت: نهادهای مسئول باید درباره مرگ سیدامامی در بازداشتگاه پاسخگو باشد. باعث تأسف است مرگ زندانیان در زندان با ادعای خودکشی مدام تکرار می‌شود. تکرار مرگ زندانی در زندان موجب خوف و وحشت می‌شود. بی‌مبالاتی نسبت به سلامت و جان افراد وجود دارد. آیت الله منتظری هم تأکید داشتند هر اتفاقی برای زندانی در زندان بیفتد ضامن و مسئولش از لحاظ شرعی و حقوقی زندانبان است. حرف‌هایی که درباره خودکشی افراد در زندان زده می‌شود حرف‌های ترسناکی است. رئیس جمهوری باید پیگیر مرگ سیدامامی در زندان باشد. مجلس هم در این مسأله ورود خواهد کرد. افکار عمومی باید گریبان کسانی را که مستقیم مسئول این اتفاقات هستند بگیرند. / اعتمادآنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار