استاندار آذربایجان غربی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان:
استاندار آذربایجان غربی گفت: عملکرد بانک های استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید رضایت بخش نیست.
کد خبر: ۵۶۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 18 February 2018

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، محمد مهدی شهریاری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که صبح امروز با حضور اعضای این کارگروه در محل استانداری برگزار شد، بر ضرورت همکاری هرچه بیشتر بانک های استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید تاکید کرد و گفت: عملکرد بانک های استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید رضایت بخش نیست؛ گزارش این عملکرد به ریاست محترم جمهور و رئیس کل بانک مرکزی ارائه خواهد شد.

وی تاکید کرد: از مدیران بانک های استان انتظار می رود با دید توسعه ای به مسائل استان بنگرند و با اهتمام ویژه در موضوع پرداخت تسهیلات رونق، استان را در حل مشکل بیکاری و رونق واحدهای تولیدی کمک کنند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از بانک های خصوصی استان خواست در امر پرداخت تسهیلات رونق تولید همکاری بیشتری داشته باشند.

شهریاری در ادامه بر لزوم تعیین تکلیف وضعیت طرح های معرفی شده به بانک ها، ارائه گزارش موارد انصراف از دریافت تسهیلات رونق تولید و همچنین تلاش بیشتر بانک های استان در جهت جذب اعتبارات تاکید کرد.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: شرایط استان آذربایجان غربی، شرایط خاصی است و عقب ماندگی های زیادی در این استان وجود دارد، لذا نباید صرفا منتظر ابلاغ و تخصیص اعتبارات از سوی مرکز برای حل مشکلات استان باشیم بلکه لازم است مدیران استان نیز در امر جذب اعتبارات از منابع مختلف برای استان تلاش کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالجاری ارائه کرد.

اسکندری با بیان اینکه هدفگذاری استانی برای سال جاری، احیای 630 طرح و واحد با 9 هزار میلیارد ریال اعتبار بود، افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون به 229 واحد در استان، 2413 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدیران بانک های استان نیز در این جلسه، گزارشات خود را در خصوص وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید در سالجاری ارائه نمودند.

 

OPopokj1221240545 (1) OPopokj1221240545 (2) OPopokj1221240545 (3)

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار