معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد خواستار شد
معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد گفت: مديران دستگاه‌های اجرايي مرتبط بايد با همت بيشتر نسبت به ساماندهي وضعيت اشتغال و سكونت اتباع خارجي در سطح شهرستان به‌عنوان يك مطالبه عمومي و مردمي اقدام نمايند.
کد خبر: ۵۶۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 18 February 2018

به گزارش تابناک یزد، محمدعلی جعفری پیش از ظهر امروز در ششمین جلسه کارگروه ساماندهی اشتغال و سکونت اتباع خارجی شهرستان یزد بابیان اینکه از نیمه دوم سال جاری باهدف ساماندهی اتباع خارجی در دو حوزه اشتغال و سکونت در سطح شهرستان این کارگروه تشکیل‌شده است، گفت: خوشبختانه تاکنون بخش قابل‌توجهی از مصوبات اجرایی شده و بخشی دیگر نیز با توجه به اینکه در قالب یک فرآیند است در حال اجرا هست.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد با اعلام اینکه در قانون تنها 54 عنوان شغل است که مهاجرین خارجی می‌توانند در آن فعالیت نمایند اظهار داشت: با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین تشکیل گشت مشترک از واحدهای صنفی بازدید و در این زمینه اتباع خارجی شناسایی‌شده به مراجع ذیصلاح معرفی و با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفته است.

بنا به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، وی خواستار اهتمام بیشتر ادارات و نهادهای مسئول درزمینهٔ برخورد قانونی با اشتغال غیرمجاز اتباع خارجی را خواستار شد و تصریح کرد: انتظار داریم تا اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز بهداشت، اتاق اصناف نیز به‌صورت ویژه گشت‌هایی را بدین منظور اختصاص دهند تا سرعت بازدید از واحدهای صنفی و ساماندهی نیروهای بکار گرفته‌شده افزایش یابد.

جعفری در پایان در خصوص سکونت اتباع خارجی در سطح شهرستان نیز گفت طرح ایجاد مهمان شهر در مرکز استان با توجه به امکانات و محدودیت‌ها در شورای تأمین شهرستان بررسی و نتیجه آن به شورای تأمین استان اعلام‌شده است./22

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار