نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه تاکنون دولت در تحقق وعده‌های انتخاباتی خود موفق عمل نکرده است.
کد خبر: ۵۶۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 20 February 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام جواد مجتهد شبستری  اظهار کرد: با گذشت نزدیک به پنج سال، دولت توفیقی در اجرای وعده‌های انتخاباتی خود نداشته است.

وی ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی در بسیاری از نظرسنجی‌ها مهم‌ترین درخواست مردم از دولت بوده و مدیران دولتی باید در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آمارهای ارائه شده دولت در حوزه ایجاد اشتغال با واقعیت‌های جامعه همخوانی نداشته و در واقعیت شاهد تحقق تمام وعده‌های دولت نیستیم.

وی دلیل عدم موفقیت دولت در تحقق وعده‌هایش را ناشی از عوامل داخلی و خارجی دانسته و تاکید کرد: اعمال سیاست‌های خصمانه ایادی غربی و مستکبران جهانی در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعمال تحریم‌های اقتصادی ناجوانمردانه علیه ایران باعث عدم تحقق تمام اهداف جمهوری اسلامی ایران شده است.

شبستری ادامه داد: عدم کارآمدی برخی مدیران اجرایی و استفاده از افراد نالایق در برخی دستگاه‌های مدیریتی، از مهم‌ترین عوامل عدم تحقق تمامی وعده‌های دولت به حساب می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: مدیران و مسئولان باید در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اهتمام بیشتری داشته باشند و در راستای تحقق عدالت اجتماعی در سایه عمل به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری گام بردارند.

 نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با مقابله با فساد، تاکید کرد: فساد عامل بازدارنده هر کشوری محسوب شده و ترقی و پیشرفت کشور را متوقف می‌کند.

وی ادامه داد: بی تردید اکنون  مردم نیازمند ایجاد عدالت اجتماعی در کشور بوده و مسئولان باید در ریشه کنی اژدهای هفت‌ سر فساد اهتمام بیشتری داشته باشند.

شبستری بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رشادت‌ها و جانفشانی‌های غیور مردان استوار شده و  با وحدت نظام و مردم، در آینده‌ای نزدیک، پرچم نظام به دست امام زمان (عج) خواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار