رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی گفت: تعداد عملیات اورژانس در آذربایجان غربی امسال در مقایسه با سال گذشته 21 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۶۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴ 21 February 2018

به گزارش تابناک ارومیه باقر بهرامی اظهار کرد: در کل استان طی ده ماه امسال 55 هزار و 645 عملیات انجام شده است که در این شاخص فعالیت استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه تعداد ماموریت‌های این مجموعه در اعزام به تصادفات 12 هزار و 559  مورد می‌باشد که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است، ادامه داد: بنابراین با توجه به اینکه در فصل سرد سال قرار گرفته‌ایم همچنین سفرهای نوروزی را هم در پیش داریم انتظاری که از رانندگان وجود دارد این است که برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی همچنین هشدارها و نکات ایمنی بیشتر تلاش کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: طی ده ماه امسال تعداد بستری‌های غیرتصادفیشهری و جاده‌ای 23 هزار و 652 نفر بود که در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته 24 درصد افزایش دارد.

این مسئول اظهار کرد: همه واحدهای ثابت و سیار استان به دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی به میزان کافی مجهز هستند بنابراین از آمادگی کافی برای ارائه خدمات شبانه‌روزی برخوردار می‌باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار