واکنش تند استاندار آذربایجان غربی به مدیران خاطی :
جلسه هماهنگی نمایشگاه سراسری توانمندی های روستائیان وعشایر نیز به مانند سومین کارگروه تخصصی میراث فرهنگی ،‌ صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی بدلیل حاضر نبودن مدیران دستگاههای اجرایی لغو شد.
کد خبر: ۵۷۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 27 February 2018

تابناک آذربایجان غربی: جلسه هماهنگی نمایشگاه سراسری توانمندی های روستائیان وعشایر نیز به مانند سومین کارگروه تخصصی میراث فرهنگی ،‌ صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی بدلیل حاضر نبودن مدیران دستگاههای اجرایی لغو شد.

 اولتیماتوم استاندار آذربایجان غربی : مدیران خاطی استعفای خود را تسلیم استانداری کنند

جلسه هماهنگی نمایشگاه سراسری توانمندی های روستائیان وعشایر که باید با ریاست معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار برگزار می شد، بدلیل حاضر نبودن مدیران دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی  لغو شد.

“تقی کهوریان”در این جلسه  با انتقاد ازحاضر نبودن هیچ یک از مدیران دستگاههای اجرایی عضو در جلسه  گفت:این جلسه در راستای تعامل و هماهنگی در انجام یک وظیفه ملّی تشکیل شده و همه دستگاههای اجرایی وظیفه ای برعهده دارند و باید برای برپایی هرچه باشکوه ترآن مشارکت کنند .

وی افزود:کارشناسان به عنوان عنصر موثر تشکیلاتی در اجرای امور و کمک در امر تصمیم سازی بسیار با ارزش بوده و لیکن در جایگاه تصمیم گیری که نیازمند اتخاذ تصمیمات اجرایی است مدیردستگاه و یا نماینده تام الاختیار آن ضروری بوده و بی اعتنایی و سستی در انجام وظیفه از هیچ از مدیران غائب پذیرفته نیست.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندارادامه داد: این مدیران شاید شنیده اند که با تغییرات احتمالی در آینده مسئولیتی در استان ندارند وچنین بی انگیزه در اجرای مسئولیت خود عمل می کنند که این نوع برخورد برای مردم به عنوان ولی نعمت آنها و نظام اداری  قابل قبول نیست .

وی ضمن اعلام لغو جلسه بر برگزاری آن در روزدیگری از هفته جاری با حضور روسای دستگاههای اجرایی به اتفاق کارشناسان مسئول نمایشگاه تاکید کرد.

هفته گذشته نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان را به دلیل حاضر نشدن مدیران دستگاههای اجرایی عضو درکارگروه لغو و به تاریخ دیگر در هفته جاری موکل کرد.

واکنش شدید استاندار

به دنبال تعطیل شدن این جلسات، استاندار آذربایجان غربی امروز دوشنبه با صدور یک بخشنامه اعلام کرد : مدیرانی که موجبات لغو جلسات را فراهم نموده اند با ذکر عدم توانایی در ایفای مسئولیت اداری در سمت مدیر دستگاه اجرایی استعفای خود را تسلیم استانداری نمایند.

photo_۲۰۱۸-۰۲-۲۶_۱۵-۲۳-۱۷

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار