رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان غربی گفت: اولین جشنواره ورزشهای همگانی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان آذربایجان غربی در ۵ رشته ورزشی از تاریخ ۱۶ اسفند ماه برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸ 10 March 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی دکتر رسولی صدقیانی اظهار کرد: این جشنواره با حضور ۲۲۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر، ۴۵ نفر از کارکنان زن و مرد مراکز اموزشی و ستاد استانی از تاریخ ۱۶ اسفند ماه به مدت ۴ روز در مجموعه ورزشی ولایت و همچنین مجتمع ورزشی دبیرستان استعداد های درخشان ارومیه آغاز و در تاریخ ۱۹ اسفند ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شورو نشاط در بین کارکنان دانشجویان عنوان کرد و افزود: در این جشنواره دانشجویان و کارکنان در ۵ رشته ورزشی فوتسال، تنیس روی میز، طناب کشی، طناب زنی و دارت با هم به رقابت پرداختند.

 

این مقام مسئول  در خصوص نتایج مسابقات فوتسال کارمندان و دانشجویان بیان کرد: در بخش کارکنان تیم مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی مقام اول، تیم واحد استانی B مقام دوم و تیم مرکز علمی کاربردی شهرداری مقام سوم را از آن خود کردند.

 

وی ادامه داد: همچنین در بخش دانشجویان نیز تیم مرکز علمی و کاربردی خوی مقام اول و تیم مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی مقام دوم را کسب کردند.

 

صدقیانی با اشاره مسابقات طناب کشی همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا به صورت ویژه ای برگزار شد، تصریح کرد: در بخش بانوان دانشجو و کارکنان ، تیم الف مرکز علمی و کاربردی جهاد کشاورزی ارومیه و تیم ب همین مرکز به ترتیب مقام اول و دوم را به خود اختصاص دادند، همچنین در بخش آقایان نیز تیم مرکز علمی و کاربردی جهاد کشاورزی ارومیه مقام اول ، تیم مرکز استانی دانشگاه علمی و کاربردی مقام دوم و تیم مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی مقام سوم کارکنان و تیم الف مرکز علمی و کاربردی خوی مقام اول، تیم ب مرکز علمی و کاربردی خوی مقام دوم و جهاد دانشگاهی نیز مقام سوم در بخش دانشجویان را کسب کردند.

 

وی با بیان اینکه خانم ها گلی رفیع زاده و نشمیل امیری در رشته طناب زنی کارکنان به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند، ابراز کرد: آقایان رامین نوری از مرکز هنر دانشگاه علمی و کاربردی و محمد کریمی از مرکز جهاد کشاورزی در بخش دانشجویان مقام اول و دوم را از آن خود کردند همچنین خانم ها سیما دسترس نفر اول و فرشته زارع نفر دوم از مقام آوران این دوره از مسابقات در بخش دانشجویان بوده اند. 

 

صدقیانی با اشاره به اینکه مسابقات تنیس روی میز دانشجویان و کارکنان در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد، گفت: در بخش تیمی، تیم ستاد استانی دانشگاه علمی و کاربردی مقام اول، تربیت بدنی شهرستان ارومیه مقام دوم و تیم منتخب بنیاد شهید مقام سوم را از آن خود کردند و در بخش انفرادی نیز اقایان رسول آهنگر نفر اول جلیل طاهری  نفر دوم و وحید سعید آبادی نفر سوم این دوره از مسابقات شدند.

 

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی آذربایجان غربی ضمن ارزیابی مثبت اولین دوره از مسابقات ورزش های همگانی دانشجویان و کارکنان اذعان کرد:   در رشته دارت،  آقایان صفری ، شهبای ، حسین زاده ،بخش کارکنان  و تقی زاده، امجدی ، علیزاده در بخش دانشجویان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کرده اند. 

 

وی در ادامه المیرا اسمعیلی را مقام آور رشته دارت بانوان دانشجو اعلام کرده و گفت: خانم ها سعیده یزدان جو مقام اول و فرانک امیرطالبی مقام دوم را کسب کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار