نماینده دانشگاه ادیان و مذاهب در آذربایجان غربی این استان را شاخص گفت و گوی بین الادیانی و نیز مذاهب رسمی دینی دانست.
کد خبر: ۵۸۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 18 March 2018

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجه الاسلام و المسلمین بابازاده پر، با بیان اینکه آذربایجان غربی از استانهای مورد عنایت اندیشمندان ادیان مختلف می باشد گفت: زندگی مسالمت آمیز و تشکیل لجنه های مختلف علمی با حضور همه صاحب نظران و سلایق گوناگون دینی و مذهبی باعث شده است این استان مهد پرورش صاحبنظران دین و اندیشه باشد.
وی با بیان اینکه آذربایجان غربی همیشه دل در گرو اساس نظام جمهوری اسلامی ایران دارد گفت: مردم و نخبگان این استان دریافته اند که ایران اسلامی نماد صلح و عدالت و امنیت است.
وی افزود:نمونه این عدالت محوری ایجاد ظرفیت برای اقلیتهای مذهبی و دینی جهت تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاهی و حوزوی می باشد.
حجه الاسلام والمسلمین بابازاده پر، نگاه دانشگاه ادیان و مذاهب برای استفاده از ظرفیت های بی بدیل این استان را به فال نیک گرفت و گفت: امیدواریم بتوانیم با جذب نیروهای متعهد از همه مذاهب و ادیان دانشجویانی در خور شان نظام اسلامی را پذیرش و به جامعه تحویل دهیم.
وی با اعلام آمادگی نمایندگی این دانشگاه در آذربایجان غربی گفت: همه مقدمات جذب دانشجویان فراهم است و از علاقه مندان به تحصیل در رشته های ادیان و مذاهب دعوت می شودجهت ثبت نام تا تاریخ 97/1/20 برای مقطع دکتری و 97/1/30 برای کارشناسی ارشد حضوری و غیر حضوری به درگاه اینترنتی این دانشگاه به نشانی urd.ac.ir مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار