امام جمعه پیرانشهر گفت: بدون شک همه باید تلاش کنند تا به دور از شعارزدگی، شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی حمایت از کالای ایرانی را محقق کنند.
کد خبر: ۵۸۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ 21 March 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا مصطفی محمودی امروز ، با اشاره به نامگذاری سال 97 به نام"حمایت از کالای ایرانی"اظهار کرد: نامگذاری این شعار سال، نشان می‌دهد که رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند سالیان گذشته به زندگی مادی مردم توجه داشته و آرزو می‌کند که ملت ایران، زندگی مرفه و بدون فقر داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این راستا باید کالای ایرانی از سوی مردم حمایت شده و تولیدات ملی نیز از لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد تا جامعه بتواند به راحتی به مصرف کالای بومی اقدام کند.

امام جمعه پیرانشهر افزود: بدون شک اگر مصرف کالای ایرانی توسعه یابد، نیازی به واردات از کشورهای خارجی نیست و در این رابطه مشکل کشور، واردات بی‌رویه اجناس خارجی است در حالی که در کشورمان می‌توان بسیاری از کالاهای داخلی را تولید کرد.

وی بیان کرد: بنابراین واحدهای تولیدی باید توسعه و افزایش یابند تا بتوانند کالای ایرانی را به خوبی تولید کنند و در نتیجه اشتغال به وجود آید و مردم بتوانند از بیکاری نجات یافته و بسیاری از مشکلات جامعه برطرف شود.

محمودی با تاکید بر اینکه، تکیه بر تولیدات داخلی و بومی و تکیه بر اقتصاد داخلی سبب می‌شود که دشمن نتواند با اعمال تحریم‌های خود به کشور ضربه بزند اظهار کرد: در این صورت اگر تحریمی نیز از سوی دشمن انجام شود بسیار ناچیز و با تاثیرگزاری اندک خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کشورمان در صنایع دفاعی بر روی پای خود ایستاده و بنابراین در موضوع اقتصادی نیز می‌تواند به خودکفایی برسد تصریح کرد: خوشبختانه بسیاری از مردم ایران، نظام خود را دوست داشته و بدان علاقه‌مند هستند بنابراین همه باید تلاش کنند تا به دور از شعارزدگی، شعار امسال محقق شود.

امام جمعه پیرانشهر گفت: بدون شک اگر همه آحاد مختلف مردم دست به دست هم داده و کار جهادی انجام دهند، مشکلی در جامعه پیش نیامده و کشور به سمت پیشرفت و توسعه حرکت می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار