رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی:
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: نهمین رویداد شتاب آذربایجان(روشا) و اولین رویداد شتاب در سال 97 با موضوع ورزش، جوانان و نشاط اجتماعی یازدهم اردیبهشت سالن همایش قرآن و عترت شهرداری ارومیه برگزار می شود.
کد خبر: ۵۸۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 08 April 2018

به گزارش تابناك آذربایجان غربی، دکتر حسن حیدری گفت: نهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) و اولین رویداد شتاب در سال 97؛ با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی در 200 دقیقه یازدهم اردیبهشت ماه در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری 8 رویداد شتاب با موضوعات مختلف در سطح آذربایجان غربی، افزود: این رویداد شتاب با موضوع ورزش، جوانان و نشاط اجتماعی می‌باشد و علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در این رویداد کارآفرینی از طریق سایت اطلاع رسانی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به آدرس wastp.ir مراجعه کنند.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی اضافه کرد: پس از ثبت نام علاقه مندان، ارزیابی و انتخاب اولیه ایده‌ها انجام خواهد شد و پس از آن ایده‌پردازان می‌بایست ایده خود را در 3 دقیقه ارائه کنند و در نهایت جمع بندی و انتخاب ایده‌های برتر انجام خواهد شد.

دکتر حیدری تاکید کرد: پیش از ارائه ایده‌ها دو کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با اقتصاد ورزش و چگونه ارائه ای حرفه ای داشته باشیم، در حاشیه رویداد شتاب آذربایجان برگزار می‌شود.

وی در خصوص اطلاعاتی که شرکت کنندگان نیازمند دانستن آن هستند، بیان کرد: شرکت‌کنندگان باید ایده خود را هنگام ثبت نام برای تیم برگزار کننده ارسال‌ کنند و  شرکت کنندگان تنها سه دقیقه فرصت دارند در مورد ایده خود در مقابل داروان رویداد و شرکت کنندگان صحبت کنند.

دکتر حیدری در خصوص معیارهای داوری ایده ها اعلام کرد: نوآوری ایده، کاربردی بودن و قابلیت تجاری سازی آن، شفافیت و جذابیت ایده، سود آوری اقتصادی ایده ، اثر گذاری در ایجاد اشتغال، نحوه ارائه و رعایت زمان از معیارهای انتخاب ایده‌های برتر در رویداد شتاب خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار